Official Arkngthand Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wat leest men zoal?

Ga naar beneden 
+14
Timo
Dave
Twist_of_Faith
Bright_Eyes
The_Trooper
Job
Martijn
Allright motherfuckers
bart
Ruud
morgulsblade
rene
scotland the brave
King in the North
18 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptyma jul 30, 2007 9:39 am

Op het moment ben ik bezig met "Een feestmaal voor kraaien"
Het laatstverschenen boek uit de serie "Het lied van ijs en vuur" van George R.R. Martin.

Te gekke fantasy vanuit een hele realistische invalshoek, voor zover dat mogelijk is in het genre.
Die hele serie is verplichte kost voor iedere fantasy-liefhebber
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
scotland the brave

scotland the brave


Aantal berichten : 57
Leeftijd : 32
Location : 't hingen
Registration date : 06-08-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptyma aug 06, 2007 11:48 pm

ben weer es lotr en aanhangsels aant leze. en ja ook nog es in et engels XD
Terug naar boven Ga naar beneden
rene

rene


Aantal berichten : 54
Leeftijd : 31
Location : Echt
Registration date : 07-08-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptydi aug 07, 2007 3:51 pm

Ik lees.... niets...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.last.fm/user/rene_rock/
morgulsblade

morgulsblade


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 31
Location : Echt
Registration date : 07-08-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptydi aug 07, 2007 3:52 pm

Ik lees The Hobbit, Lotr 1-2-3 en Harry potter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud
Bandmember
Ruud


Aantal berichten : 49
Leeftijd : 33
Location : Echt
Registration date : 08-08-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptywo aug 08, 2007 8:28 pm

Ik ben nu ook begonnen aan de serie "het lied van ijs en vuur". Ik heb het spel der tronen geleend van Rim (king in the north - uit datzelfde boek) Echt een aanrader.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
bart
Bandmember
bart


Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Location : Sittard
Registration date : 08-08-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptyza aug 11, 2007 4:05 pm

Op dit moment ben ik nog steeds bezig met de Vampire Chronicles van Anne Rice. Hiervan zijn ook al 2 boeken verfilmt: Interview with the Vampire (met redelijk bekende acteurs zoals Tom Cruise en Brad Pitt) en Queen of the Damned. Best vet op zich. Ik weet niet of er een nederlandse versie verkrijgbaar is want ik lees ze in het Engels. Ik denk dat het ook minder vet is als het vertaald is maja.
Die boeken die Rim leest wil ik hierna ook wel eens gaan lezen. Lijkt me ook wel interessant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allright motherfuckers

Allright motherfuckers


Aantal berichten : 653
Leeftijd : 114
Registration date : 12-08-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptyzo aug 12, 2007 2:03 am

Op het ogenblik: Lost Souls van Poppy Z Brite... Geweldige schrijfster... Jammer dat ik zo weinig aan lezen toekom (zelfs in de vakantie... Mad )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/scheurbuik
Martijn

Martijn


Aantal berichten : 700
Leeftijd : 33
Location : Echt
Registration date : 13-08-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptyvr aug 17, 2007 4:22 pm

Op het moment ben in bezig in Goudvalk, van Katharine Kerr. Ik heb de hele serie van, tot nu toe, 12 boeken gelezen. Prachtig.
Verder lees ik dus bijna alleen fantasy boeken (voornamelijk series). De Wetten van de Magie, van Terry Goodkind is een van mijn favoriete series. De boeken van de Erfgoedserie (Eragon, Oudste, ...) zijn, in tegenstelling tot de film, ook erg goed.
De Harry Potter serie heb ik nu helemaal uit. Ook erg mooi geschreven.

And last but not least: De werken van de heer Tolkien....in een woord: Geweldig!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
Job
Bandmember
Job


Aantal berichten : 270
Leeftijd : 35
Location : Brachterbaek
Registration date : 22-08-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptyvr aug 24, 2007 2:26 am

Ik ben op dit moment bezig met Donald Duck Pocket 141.

Jup
Terug naar boven Ga naar beneden
bart
Bandmember
bart


Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Location : Sittard
Registration date : 08-08-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptyma sep 03, 2007 5:56 pm

Ik ben nu ook begonnen in The Song of Ice and Fire, ik heb hem bij Selexys in Maastricht in het engels gekocht. Btw een supervette winkel, gemaakt in een oude kerk en echt supergroot.
Terug naar boven Ga naar beneden
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptydi sep 04, 2007 1:03 am

ow daar liep ik toevallig zondagavond ook langs, ik zag daar al die borden staan en ik vond het al raar bij die kerk daar hehe... mja tis dus echt een boekenwinkel?
dan moet ik daar maar eens een kijkje gaan nemen deze week.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptydi sep 18, 2007 10:25 pm

ben nu t laatste deel van Zwarte Magiërs aant lezen en ga dan over naar het lied van ijs en vuur Wink maar ik zit tegelijkertijd vol spanning te wachten op het laatste deel van de Wetten van de Magie van Terry Goodkind. Die boeken zijn echt een aanrader voor iedereen die van Fantasy houdt. Goede fantasie gemixt met de filosofie van de schrijver die goed van toepassing is op de wereld nu Wink



korte samenvatting: Lees die boeken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Martijn

Martijn


Aantal berichten : 700
Leeftijd : 33
Location : Echt
Registration date : 13-08-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptydi sep 18, 2007 10:36 pm

Ben ik helemaal met je eens!! Ik moet deel 10 nog. Mijn versie is sinds zondag uit, dus ik denk dat ik komende week maar een naar de winkel ga.
Goodkind heeft me daar echt een vette reeks geschreven!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptydi sep 18, 2007 10:39 pm

Ja echt prachtig. Je gaat zo meeleven met Richard en Kahlan! En dan lig je ook nog af en toe dubbel om een van de geweldige opmerkingen van Zedd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Martijn

Martijn


Aantal berichten : 700
Leeftijd : 33
Location : Echt
Registration date : 13-08-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptydi sep 18, 2007 10:44 pm

Inderdaad..vooral met zijn eeuwige honger..en de koeken bij de stoofpot tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptydi sep 18, 2007 10:46 pm

haha ja en zijn reacties op Richard's acties maar nu moeten we vlug stoppen voor we teveel verklappen haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Martijn

Martijn


Aantal berichten : 700
Leeftijd : 33
Location : Echt
Registration date : 13-08-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptydi sep 18, 2007 10:47 pm

correct. en een tip voor mensen die de serie willen gaan lezen. lees eerst de proloog, dan snap je het verhaal een stuk beter. Ik had m tussen deel 7 en 8 in gelezen, maar het is toch wel nuttig om te weten hoe alles tot stand is gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptydi sep 18, 2007 10:50 pm

Je hebt gelijk Wink ik moet em ook nog gaan lezen, maar ik zit nu zo ver in t verhaal dat je er door middel van verwijzingen toch de grote lijn van de proloog meekrijgt, dus lees ik ook maar meteen deel 11 als die uitkomt en daarna pas de proloog.
Terug naar boven Ga naar beneden
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptydi sep 18, 2007 10:55 pm

Ik zag laatst de hele reeks ergens staan bij een boekenboer in Arnhem. Maar ik moet nog zoooo veel lezen wat ik thuis heb staan..Ik heb nu Robert Jordan's, Het rad des tijds helemaal compleet (10 delen a 500 pagina's ofzo) en daar moet ik ook nog aan beginnen. En dan ook nog Feist... De eerste 5 heb ik uit, maar de volgende 20 moet ik nog altijd aan beginnen tongue nog genoeg te doen dus
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptydi sep 18, 2007 10:58 pm

haha dat is dus een aanrader voor over een jaar of 5 Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptydi sep 18, 2007 11:01 pm

hehehe... nja ik lees de laatste tijd wel redelijk veel, maak er maar 2 van dan. Maar jullie hebben me wel enthousiast gemaakt iig. Vooral jouw opmerking over dat filosofische aspect spreekt me wel aan. Ik ga zo maar weer eens een boekje erbij pakken, heb echt zin om te lezen nu hehe tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptydi sep 18, 2007 11:04 pm

Ja t is eigelijk een soort van middeleeuwse strijd tussen de ene partij die voor vrijheid staat en een andere partij die verdacht veel op het Communisme lijkt Wink het is te vergelijken met de Koude Oorlog, alleen komt het in deze boeken wel echt zo ver.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bright_Eyes

Bright_Eyes


Aantal berichten : 580
Leeftijd : 34
Location : Berkelieër
Registration date : 11-09-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptydi sep 18, 2007 11:26 pm

Citaat :
Robert Jordan's, Het rad des tijds, "Een feestmaal voor kraaien", "Het lied van ijs en vuur" van George R.R. Martin, lotr en aanhangsels, "het lied van ijs en vuur", het spel der tronen, "King in the North", Vampire Chronicles, Interview with the Vampire, Queen of the Damned, Lost Souls van Poppy Z Brite, Goudvalk van Katharine Kerr. Ik heb de hele serie van, tot nu toe, 12 boeken gelezen, De Wetten van de Magie van Terry Goodkind is een van mijn favoriete series, De boeken van de Erfgoedserie (Eragon, Oudste, ...) , The Song of Ice and Fire, Zwarte Magiërs

Ik lees ehhm... de cosmogirl Embarassed ...en het ruleert
Terug naar boven Ga naar beneden
Martijn

Martijn


Aantal berichten : 700
Leeftijd : 33
Location : Echt
Registration date : 13-08-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptydi sep 18, 2007 11:29 pm

Klopt. Cosmogirl is een vet blad tongue Ik lees m elke maand..zodra Stans m heeft Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Emptydi sep 18, 2007 11:29 pm

och ja , Ignorance is bliss he... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
Gesponsorde inhoud





Wat leest men zoal? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat leest men zoal?   Wat leest men zoal? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat leest men zoal?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Official Arkngthand Forum :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: