Official Arkngthand Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Fitna

Ga naar beneden 
+4
Red Terror
Martijn
Nick
bart
8 plaatsers
AuteurBericht
bart
Bandmember
bart


Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Location : Sittard
Registration date : 08-08-07

Fitna Empty
BerichtOnderwerp: Fitna   Fitna Emptydi maa 25, 2008 7:39 pm

Ik hou me er niet erg mee bezig, maar ik wilde dit berichtje in de metro met jullie delen Smile :

Fitna is eigenlijk al uitgezonden
Ik hoop dat de film Fitna een grote 1-aprilgrap is van de heer Wilders. De film is ook niet meer nodig omdat de moslimwereld en onze eigen regering deze al hebben geregisseerd. Dit geeft dan ook direct weer wat Wilders eigenlijk wil delen met de rest van de wereld, namelijk hoe gevaarlijk en opdringerig moslims kunnen zijn.
Er wordt ophef gemaakt over de inhoud van de film en de koran die aan het einde verbrand zou worden. Zelfs onze eigen regering spreekt hier schande van. Maar als ze in Afghanistan onze Nederlandse vlag verbranden en alle Nederlanders de dood toewensen blijft het stil in Den Haag.
Is een geloof echt vredelievend als aanhangers dreigen Nederlandse producten te boycotten, ambassades aan te vallen, geloven in jihad en alle Nederlanders de dood toewensen? De film Fitna is al uitgezonden, men heeft het alleen nog niet door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Bandmember
Nick


Aantal berichten : 1137
Leeftijd : 35
Location : Echt
Registration date : 05-12-07

Fitna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitna   Fitna Emptydi maa 25, 2008 7:46 pm

ik hou me er ook niet echt mee bezig, maar ze moeten eens inzien dat Christenen geen haar beter zijn dan moslims. kijk maar eens naar hun verleden. zowat elke grote religieuze stroming in de wereld heeft zijn deel van bloedvergieten gehad of is er nog mee bezig, vandaar dat ik me er ook volledig van afhaak
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/deathfromabove_
Martijn

Martijn


Aantal berichten : 700
Leeftijd : 33
Location : Echt
Registration date : 13-08-07

Fitna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitna   Fitna Emptydi maa 25, 2008 11:14 pm

weet je wat het allermooiste is, allemaal die 'gewone' mensen in Iran enzo boeit het helemaal niet Laughing die hebben zo iets van laat hem toch, hij is gewoon dom of onwetend.
het zijn die geestelijke knakkers die imams ofzo die er zo'n ophef om maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
Red Terror

Red Terror


Aantal berichten : 424
Leeftijd : 35
Location : Susteren
Registration date : 10-08-07

Fitna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitna   Fitna Emptydi maa 25, 2008 11:44 pm

Leuke column!

Een mens mag geloven van mij wat hij wil, zolang hij anderen daar maar niet mee lastig valt. Immers, de vrijheid van de ene persoon houdt op waar die van de ander persoon begint.

Owjah en hailz satan en 666 enzo....
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Bandmember
Nick


Aantal berichten : 1137
Leeftijd : 35
Location : Echt
Registration date : 05-12-07

Fitna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitna   Fitna Emptywo maa 26, 2008 12:29 am

ik zeg niet dat geloven in iets slecht is. maar in het hilarische geval van Wilders hier betreft het toch een serieuze 'pot verwijt ketel' situatie.

Het christendom is trouwens het ergste en vuilste geloof dat er op deze aardkloot rondzwerft, zie de "heilige" kruistochten, de inquisities en al dat krapuul dat doodde in de naam van god in de oude eeuwen. om nog maar te zwijgen over dat idioot oud peke dat int vaticaan zo nu en dan uit zen balkon zit te wuiven.

nuja, ik zal er maar over ophouden Laughing en nee ik ben geen satanist
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/deathfromabove_
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

Fitna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitna   Fitna Emptywo maa 26, 2008 2:26 am

Inderdaad een leuke column. Dat van die 1 april grap had ik me ook al eens afgevraagd. Zou wel echt helemaal te gek zijn eigenlijk.

Het enge aan het hele verhaal is in mijn opinie dat deze "gelovigen" aanstoot nemen aan het minste of geringste. Kritieken die afkomstig zijn van buiten hun vacuum kunnen ze totaal niet in een realistisch perspectief plaatsen. De meeste mensen ontwikkelen een schild voor dit soort dingen, maar gelovigen schijnen daar nogal problemen mee te hebben...en in mijn opinie de moslims waar we nu over praten in het bijzonder.
Vervolgens gaan ze lekker lopen rellen en moeilijk lopen doen over 0 en heel het westen buigt zijn knie. Optyfen met die onzin!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
bart
Bandmember
bart


Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Location : Sittard
Registration date : 08-08-07

Fitna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitna   Fitna Emptywo maa 26, 2008 1:04 pm

Natuurlijk zijn er ook wel goede christenen en moslims etc. We moeten niet gaan algemeniseren, maar het probleem zit bij de extremisten, en de "ronselaars". Waar ik echt een hekel aan heb zijn de geloofsfreaks die in de stad staan en andere mensen aanspreken of ze geloven in god en als je dan nee antwoord dat ze dan helemaal gaan flippen en je willen overhalen. Geloof is leuk zolang je het maar voor jezelf houd en andere er niet mee lastig valt. Leden werven heeft ook weinig zin lijkt me, want degene die zich ervoor interesseren komen toch wel in contact ermee.

BTW
Nog een leuk feitje over de paus, er zijn een paar nieuwe "zonden" opgesteld.
Zo mag je niet met DNA fucken maar het leukste is, je mag niet in je geld zwemmen Razz
Ik denk dat het kerk (met name het Vaticaan) dan maar het goede voorbeeld moet geven en al het goud en juwelen dat ze hebben gejat verkopen en aan een goed doel geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Bandmember
Nick


Aantal berichten : 1137
Leeftijd : 35
Location : Echt
Registration date : 05-12-07

Fitna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitna   Fitna Emptywo maa 26, 2008 1:46 pm

King in the North schreef:
Het enge aan het hele verhaal is in mijn opinie dat deze "gelovigen" aanstoot nemen aan het minste of geringste. Kritieken die afkomstig zijn van buiten hun vacuum kunnen ze totaal niet in een realistisch perspectief plaatsen. De meeste mensen ontwikkelen een schild voor dit soort dingen, maar gelovigen schijnen daar nogal problemen mee te hebben...en in mijn opinie de moslims waar we nu over praten in het bijzonder.
Vervolgens gaan ze lekker lopen rellen en moeilijk lopen doen over 0 en heel het westen buigt zijn knie. Optyfen met die onzin!

ja dat is waar. het westen moet zich maar aanleren om zich niet meer met deze landen te bemoeien, want je krijgt toch niets door hun schedels heen. een eerlijk politiek steltsel opstellen in Irak is natuurlijk heel mooi. maar het lukt toch nooit aangezien er altijd wel van die fanatieke terroristen en Imams zijn die de boel driedubbel verpesten.

ik vind het vooral jammer voor het bepaalde stuk bevolking van die landen die wél ruimdenkend zijn enzo, die kunnen er niets aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/deathfromabove_
Red Terror

Red Terror


Aantal berichten : 424
Leeftijd : 35
Location : Susteren
Registration date : 10-08-07

Fitna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitna   Fitna Emptywo maa 26, 2008 2:12 pm

Mooi gesproken Smile! Iedereen lijkt het wel zo'n beetje met elkaar eens te zijn op dit forum. Zou er een verband zijn tussen Arkngthandfan zijn en politieke opvattingen Razz?
Terug naar boven Ga naar beneden
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Fitna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitna   Fitna Emptywo maa 26, 2008 2:17 pm

haha wie weet, wie weet..
Toch vind ik wel dat vooral de moslims aanstoot nemen tegen het minste of geringste, neem nou bijvoorbeeld die mohammedcartoon in Denemarken.. Als dit met Jezus gedaan zou worden zou toch niemand daarvan opkijken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Job
Bandmember
Job


Aantal berichten : 270
Leeftijd : 35
Location : Brachterbaek
Registration date : 22-08-07

Fitna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitna   Fitna Emptydo maa 27, 2008 11:52 pm

En daar was de film dan. Ik heb hem net gekeken en ik meot zeggen dat hij het heel slim heeft gemonteerd en net die goeie filmpjes aan elkaar heeft geplakt maar echt ontzettend spraakmakend vind ik het niet. Dit zijn gewoon wat feiten achter elkaar gezet die je wel aan het denken zet maar al met al boeit het me niet echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Bandmember
Nick


Aantal berichten : 1137
Leeftijd : 35
Location : Echt
Registration date : 05-12-07

Fitna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitna   Fitna Emptyvr maa 28, 2008 12:05 am

hehe inderdaad. dit wisten we toch het meeste allemaal al?
makjes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/deathfromabove_
Red Terror

Red Terror


Aantal berichten : 424
Leeftijd : 35
Location : Susteren
Registration date : 10-08-07

Fitna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitna   Fitna Emptyvr maa 28, 2008 12:40 am

Waarom zou iemand kwaad kunnen worden oom deze film? Dat begrijp ik dus echt niet. Iemand die deze film beledigend/schokkend vindt moet echt naar de doktor.

En wilders is ook een retard, hij heeft zoveel geld in die film gestopt en wat stelt het nu voor :S?
Terug naar boven Ga naar beneden
bart
Bandmember
bart


Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Location : Sittard
Registration date : 08-08-07

Fitna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitna   Fitna Emptyvr maa 28, 2008 1:00 pm

De film is gewoon vanaf het begin al overschat. Al die mensen zitten erom te flippen terwijl het geen fuck voorstelt.
Wat ik vooral lame vind is dat ze nu ook weer liggen te zeiken: de film is "te slap", stelt niets voor-->Als het een echte confronterende film was geweest waren ze daar weer over aan het zeiken. Je kunt het nooit goed doen.
Het was beter geweest als hij alle stukjes van de ophef OVER de film had gemonteerd en die had uitgebracht, dan had hij tenminste nog iets van een statement.
Terug naar boven Ga naar beneden
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Fitna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitna   Fitna Emptyvr maa 28, 2008 5:49 pm

ik moet zeggen dat ik het wel grappig vond toen hij dat telefoonboek verscheurde ipv de koran
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 379
Leeftijd : 46
Location : Maasbracht
Registration date : 29-11-07

Fitna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitna   Fitna Emptyvr maa 28, 2008 9:23 pm

Ook ik heb de beruchte film inmiddels gezien, niks nieuws eigenlijk , al moet ik er wel bij zeggen dat die beelden van de Twin Towers keer op keer weer schokkend zijn Rolling Eyes

Ik ben benieuwd naar de reacties in binnen- en buitenland
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Fitna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitna   Fitna Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fitna
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Official Arkngthand Forum :: Algemeen :: Actualiteiten-
Ga naar: