Official Arkngthand Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!

Ga naar beneden 
+8
Jasmyn
EvilSKrievil
Nick
Eleonora
Dave
Red Terror
The_Trooper
mr adrenaline
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
mr adrenaline

mr adrenaline


Aantal berichten : 21
Leeftijd : 66
Location : pey
Registration date : 13-09-07

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptyzo maa 30, 2008 11:45 am

Jongens Proficiat! Jullie kregen echt de zaal op de knieën. En in mei veel succes op Mama"s Pride.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mysaabv4.nl
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptyzo maa 30, 2008 12:23 pm

En het was dik verdiend! Proficiat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Red Terror

Red Terror


Aantal berichten : 424
Leeftijd : 35
Location : Susteren
Registration date : 10-08-07

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptyzo maa 30, 2008 1:06 pm

Nou, heftig woor t waal! Un kupke wie un tupke hub ich Wink

Proficiat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 379
Leeftijd : 46
Location : Maasbracht
Registration date : 29-11-07

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptyzo maa 30, 2008 1:11 pm

Proficiat jongens , mooie prestatie
Keep up the good work cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleonora

Eleonora


Aantal berichten : 825
Leeftijd : 33
Location : Maasbracht
Registration date : 14-03-08

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: geweldig   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptyzo maa 30, 2008 3:07 pm

proficiat nogmaals!!
het was gewoon geweldig om jullie zo enorm te zien genieten op da podium!
jullie hebben t verdiend Very Happy

xxxxx
Jullie groupie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Bandmember
Nick


Aantal berichten : 1137
Leeftijd : 35
Location : Echt
Registration date : 05-12-07

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptyzo maa 30, 2008 4:07 pm

mama is trots op ug Razz
en ich auch cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/deathfromabove_
EvilSKrievil




Aantal berichten : 1
Registration date : 31-03-08

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptyma maa 31, 2008 10:41 am

gefeliciteerd cheers

ik had jullie al als winnaar voorspeld tijdens de eerste voorronde bij ed en rocco's

Tot op Mama's Pride

Johan
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 569
Leeftijd : 32
Location : Echterbosch \m/
Registration date : 14-02-08

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptyma maa 31, 2008 1:41 pm

yowwwwwwwwww doet de fenix uiteindelijk toch nog eens iets goed Wink

vind het jammer dat ik niet op mamas pride kan zijn... maar ik denk dat het meer een eer was dan van die andere bands te winnen (zeker omdat iedereen voorspelde dat the reckless pilots zouden gaan winnen) dan om op mamas pride te spelen

maar, lieverds, zo leuk om jullie zo blij te zien.... kreeg die smile zelfs niet van mijn gezicht :p hehehe
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/dachickfromdabush
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 569
Leeftijd : 32
Location : Echterbosch \m/
Registration date : 14-02-08

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptyma maa 31, 2008 1:42 pm

henny:
"JASMIJNTJEEEEEEE ZE HEBBEN GEWONNEEEEE EN IK HEB ZE ONTDEKT!!!!"

Rolling Eyes zucht....... henny
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/dachickfromdabush
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 159
Leeftijd : 33
Location : Echt
Registration date : 17-12-07

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptyma maa 31, 2008 2:12 pm

Boh ech mechtig vit optreaje jongens Cool Den zeen ich uch dit joar auch nog es op mama's pride. Volges mich is det de daag veur miene verjeurdaag Cool Gank zo door jonges!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Vengnaof

Vengnaof


Aantal berichten : 205
Leeftijd : 35
Location : Zöstere
Registration date : 13-08-07

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptyma maa 31, 2008 2:15 pm

Jah jonges wat vilt der nog te zigge....

op noa de volgende treej
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chainofdogs.nl
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 569
Leeftijd : 32
Location : Echterbosch \m/
Registration date : 14-02-08

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptyma maa 31, 2008 2:33 pm

trouwens @ rim:
over je vraag gister... ik heb de volgorde van mamas pride vandit jaar niet ingezien

vorig jaar was het zo dat de zaterdag avond onzinmuziek was, van die jaren 80 dancing queens foute muziek :p
en op de zondag middag en avond alle bands...

maar ik durf niet te zeggen (aangezien jullie het "openen) en siren op de zondag opende, of jullie nou op de zat. of de zondag spelen, denk de zondag hoor Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/dachickfromdabush
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptyma maa 31, 2008 5:12 pm

gister woor trouwens ouch ein sjoan optraeje! Very Happy
vonj dae neger bie de Sfinx ouch waal sjiek wie dr fijn zounger te vraoge de ganse taofel aafruimp
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 159
Leeftijd : 33
Location : Echt
Registration date : 17-12-07

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptywo apr 02, 2008 12:28 am

Jasmyn schreef:
trouwens @ rim:
over je vraag gister... ik heb de volgorde van mamas pride vandit jaar niet ingezien

vorig jaar was het zo dat de zaterdag avond onzinmuziek was, van die jaren 80 dancing queens foute muziek :p
en op de zondag middag en avond alle bands...

maar ik durf niet te zeggen (aangezien jullie het "openen) en siren op de zondag opende, of jullie nou op de zat. of de zondag spelen, denk de zondag hoor Surprised

Ik las erges dat op de zaterdag van Mama's Pride dit jaar Alain Clark langs komt... dus of Arkngthand dan zou moeten spelen? lijkt me un beetje foute combinatie clown Oppe zondag komen toch meestal de (rock/metal) bands?
Terug naar boven Ga naar beneden
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptywo apr 02, 2008 2:20 pm

Hey allemaal, bedankt voor alle felicitaties en alle support Very Happy
Het was te gek om in een volle fenix te staan en te zien dat iedereen het ontzettend naar zijn zin had (incl wijzelf Razz)

Het optreden op 11 april in koningsbosch gaat voor ons trouwens helaas niet door, maar we zien ons op de sjlaag om koppelpop!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
Nick
Bandmember
Nick


Aantal berichten : 1137
Leeftijd : 35
Location : Echt
Registration date : 05-12-07

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptywo apr 02, 2008 2:38 pm

maar eerst op Urpop Cool
al dan niet in Arkngthand vorm, maar wel zaate koppe vorm
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/deathfromabove_
Red Terror

Red Terror


Aantal berichten : 424
Leeftijd : 35
Location : Susteren
Registration date : 10-08-07

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptywo apr 02, 2008 3:11 pm

URPOP, daar zeg je wat Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 569
Leeftijd : 32
Location : Echterbosch \m/
Registration date : 14-02-08

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptywo apr 02, 2008 5:07 pm

Tommy schreef:
Jasmyn schreef:
trouwens @ rim:
over je vraag gister... ik heb de volgorde van mamas pride vandit jaar niet ingezien

vorig jaar was het zo dat de zaterdag avond onzinmuziek was, van die jaren 80 dancing queens foute muziek :p
en op de zondag middag en avond alle bands...

maar ik durf niet te zeggen (aangezien jullie het "openen) en siren op de zondag opende, of jullie nou op de zat. of de zondag spelen, denk de zondag hoor Surprised

Ik las erges dat op de zaterdag van Mama's Pride dit jaar Alain Clark langs komt... dus of Arkngthand dan zou moeten spelen? lijkt me un beetje foute combinatie clown Oppe zondag komen toch meestal de (rock/metal) bands?

hahaha, je had moeten zien wat er vorig jaar kwam, kwamen tussendoor genoeg lache bandjes en vrouwen in te strakke broeken voorbij Wink
dus zo'n gekke combi vind ik het niet hehehe

maarja urpop, daar zeggen jullie me inderdaad wat...
waarschijnlijk zit ik dan lekker te bakken op een kameel in de woestijn met een burqa met kraaltjes aan...
ga DAAR maar eens over fantaseren! hahahah

trouwens, post ook fotos hier als ik er ben, ga mijn avonturen wel delen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/dachickfromdabush
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 569
Leeftijd : 32
Location : Echterbosch \m/
Registration date : 14-02-08

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptydo apr 03, 2008 4:58 pm

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! L_ed088a9ab34b0b1c48ecd4d388f3607f

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! L_d5f34e17cb0308547c60c01e9fc30619

(vooral die gezichtsuidrukking van ruud... hihi Very Happy)

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! L_1c9a958deb7808ef4181bda1c34389f4

niels maakt zich nog even breed... Wink

deze fotos stonden op de myspace van de fenix, staan er ook nogvan de andere bands, maar die zijn niet interessant whihi
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/dachickfromdabush
Eleonora

Eleonora


Aantal berichten : 825
Leeftijd : 33
Location : Maasbracht
Registration date : 14-03-08

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptydo apr 03, 2008 5:07 pm

wahaha die foto;s ,....
jah mensen urpop....op de fits en hopelijk eens een keer zonder regen.
maar wel zonder simon,. en sja van hees zal nog wel een nare nasmaak hebben van vorrig jaar wahaha drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 569
Leeftijd : 32
Location : Echterbosch \m/
Registration date : 14-02-08

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptydo apr 03, 2008 5:11 pm

Eleonora schreef:
wahaha die foto;s ,....
jah mensen urpop....op de fits en hopelijk eens een keer zonder regen.
maar wel zonder simon,. en sja van hees zal nog wel een nare nasmaak hebben van vorrig jaar wahaha drunken

en zonder mij Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/dachickfromdabush
Nick
Bandmember
Nick


Aantal berichten : 1137
Leeftijd : 35
Location : Echt
Registration date : 05-12-07

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptydo apr 03, 2008 5:16 pm

toffe foto's!
en mijn haar is mooi van achteren he Cool Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/deathfromabove_
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 569
Leeftijd : 32
Location : Echterbosch \m/
Registration date : 14-02-08

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptydo apr 03, 2008 6:57 pm

Nick schreef:
toffe foto's!
en mijn haar is mooi van achteren he Cool Laughing

alle credits @ tamara hehe, volgensmij stondi k naast haar, anders kon iedereen mijn mooie staartje ook op de fotos terugvinden afro
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/dachickfromdabush
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 569
Leeftijd : 32
Location : Echterbosch \m/
Registration date : 14-02-08

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptyzo apr 06, 2008 9:48 pm

http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=93891&magazines=93892&news=955649


Arkngthand, de qua leeftijd jongste band van de avond, heeft duidelijk alles op alles gezet in deze finale. Het plezier en enthousiasme straalt er vanaf en dit is werkelijk de eerste keer dat een complete metalband lachend op het podium staat. Die lach werkt aanstekelijk, want in de hele zaal wemelt het van de vrolijke gezichten. Muzikaal gezien is Arkngthand een geval apart: je verwacht zware, bombastische klanken, maar de nummers hebben stuk voor stuk een verfrissende openheid, die ook de niet-metalfans kan bekoren. De melodieën doen enigszins middeleeuws aan en daarnaast wordt er voor de verandering ook nog eens alleen echt gezongen in plaats van onverstaanbaar geschreeuwd. Een simpele optelsom en Arkngthand is de logische en terechte winnaar van het felbegeerde plekje op het Mama’s Pride-podium.


harstikke leuk! jongens jullie hebben 3voor12 overtuigd.. heel eind op weg Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/dachickfromdabush
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 569
Leeftijd : 32
Location : Echterbosch \m/
Registration date : 14-02-08

Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Emptyzo apr 06, 2008 9:57 pm

en ja, uit pure verveling vond ik dit ook nog eens:

Zaterdag 18 juni

Gemeenschapshuis Roosteren

120 Jaar De Maasoever! Jeanny Frenken 60! Jean Storms 51! Wat een feest en wat een hitte! Ondanks de opgebroken brug kwamen ze weer van dichtbij en van ver. Eerst dacht ik dat Ben Elsendoorn uit Sint Michielsgestel de prijs voor de verstkomende verdiende, maar weet je wat ver is, echt ver? SEATTLE! Verrek ja, er was iemand uit Seattle dus dat is echt heavy ver.

Het was echt een avond in het kader van de roodverbrande pensen, praktisch iedereen liep met een rode door de zon verbrande kop. Meisjes met rode ruggen met dunne strepen wit waar de spaghettibandjes gezeten hadden. En drinken, drinken, Roosteren heeft ooit met de watersnoodramp half onder water gestaan, maar dit was toch kort in de buurt, althans het Gemeenschapshuis stond praktisch blank van de pinten. Opvallend veel jong volk dat her en der neerstortte op de spekgladde vloer. Albert kwam lijkbleek verslag uitbrengen van een jongen die rakeling met zijn hersens langs de aluminiumpunt van de raiser van de discotafel vloog, die was met twee man EHBO niet meer te redden geweest als hij daar met zijn hoofd tegen gevlogen was. Hoewel, er waren er ook die ondanks de spitse punten ook niet meer te redden waren.

Dat meisje bijvoorbeeld, dat door de EHBO-mensen tot drie maal toe uit de toiletruimte geplukt is, die zat echt met haar benen en armen rondom de pot, te wachten tot ze long en lever kon uitspuwen, hartstikke rood verbrand en een blik in de ogen van: “PEILGLAS MOET VOL ZIJN, AFLEVEREN ZONDER LUCHTBELLEN” Die zat echt als Kate Winslet op de kelderende Titanic, althans bij Kate stond de vloer echt schuin, bij de JBB-fan leek het alsof de toiletvloer schuin stond. Overigens moet ik niet kletsen want toen we aan het eind van het programma, toen Tonnie de tekst van "Killing in the name of" van Rage Against the Machine aan het schreeuwen was, meer specifiek het zogenaamde "FUCK YOU"-gedeelte, enfin toen stonden we te hoppen, ik hopte een stuk naar achter en daar lag een dikke monitor van de blazers. De ouwe hopte dus enigszins topzwaar met die gitaar om zijn nek, even een paar graden “uit het lood” en klabam, daar lag de ouwe op zijn rug, sodemieterde achterover over de monitor en kwam niet meer op, lachen!

Ik zit eigenlijk met een grote vraag, we hebben geen gekke eisen naar de organisatie toe, het enige wat wezenlijk is zijn de 250 consumpties die in het contract staan. Een van de crewleden heeft van de organisatie de bonnen gekregen, maar ze niet geteld. MAYDAY, MAYDAY! Om half elf waren bijna onze bonnen op. Mogelijkheid 1: De organisatie had te weinig bonnen gegeven. Mogelijkheid 2: In verband met de hitte hebben we gewoon veel meer pinten nodig gehad. Geen paniek, toen we de organisatie in kennis stelden van dit grote probleem werden direct weer een paar vierkante meters bonnen afgeleverd. Roosteren is in orde, waarvan akte!

Hopelijk is iedereen weer veilig thuis gekomen, ik wel!

Hojje.

Henk

Foto's van dit optreden: Klik hier. In het Janse Bagge fotoalbum vind je de rest van de foto's: www.baggecrew.nl/jbbalbum.


god o god o god... dat was ik dus, wel jammer dat ik de foto's niet kan bekijken. Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/dachickfromdabush
Gesponsorde inhoud





Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!   Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Arkngthand wint ook de finale van Podiumvrees!!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Arkngthand wint voorronde Podiumvrees!
» 12 Augustus: Arkngthand op Tuinrock
» Arkngthand Rock U
» Arkngthand op Youtube
» Arkngthand quotes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Official Arkngthand Forum :: Muziek :: Optredens en Festivals-
Ga naar: