Official Arkngthand Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Sjlaag om Koppelpop

Ga naar beneden 
+7
Dave
mr adrenaline
Job
Eleonora
The_Trooper
Red Terror
King in the North
11 plaatsers
AuteurBericht
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

De Sjlaag om Koppelpop Empty
BerichtOnderwerp: De Sjlaag om Koppelpop   De Sjlaag om Koppelpop Emptywo apr 30, 2008 11:30 am

De Sjlaag om Koppelpop Flyer_Sjlaag_Koppelpop_2008

Ik zag dat er nog geen topic was over de sjlaag om koppelpop.
De meesten zullen het onderhand wel weten, maar nu zondag spelen we in de stoba voor een plekje op het koppelpop festival in Susteren.

De competitie is redelijk heavy, 21 Eyes of Ruby is gewoon geniaal. mja dan wordt het tenminste een te gekke avond. 33% van het eindoordeel wordt trouwens bepaald door het publiek, dus hoe meer mensen voor ons komen loeren, hoe meer kans we maken om in de zomer op de markt te spelen. Is altijd wel gezellig moet ik zeggen.

Kaartjes kosten 5 euro, Ik vind het zelf ook een beetje van de gekke, zeker omdat koppelpop zelf gratis is, mja dat is iets vanuit de organisatie, daar kan ik verder niet veel aan doen. Dus komt dat zien, komt dat zien, dan maken we er weer een gezellige avond van. Deze week wordt zowiezo al niet mis tongue

Als je trouwens van plan bent om te komen, laat het ff weten dan fixen wij een kaartje voor je.

de mazzel,

Rim
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
Red Terror

Red Terror


Aantal berichten : 424
Leeftijd : 35
Location : Susteren
Registration date : 10-08-07

De Sjlaag om Koppelpop Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sjlaag om Koppelpop   De Sjlaag om Koppelpop Emptywo apr 30, 2008 12:12 pm

Ich bun van de partie Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

De Sjlaag om Koppelpop Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sjlaag om Koppelpop   De Sjlaag om Koppelpop Emptywo apr 30, 2008 1:35 pm

ojja ig krieg nog ummer 5 euroknallers van dig bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
Red Terror

Red Terror


Aantal berichten : 424
Leeftijd : 35
Location : Susteren
Registration date : 10-08-07

De Sjlaag om Koppelpop Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sjlaag om Koppelpop   De Sjlaag om Koppelpop Emptywo apr 30, 2008 6:50 pm

jajoa kump good Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Red Terror

Red Terror


Aantal berichten : 424
Leeftijd : 35
Location : Susteren
Registration date : 10-08-07

De Sjlaag om Koppelpop Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sjlaag om Koppelpop   De Sjlaag om Koppelpop Emptyzo mei 04, 2008 1:45 pm

hej c/koen,

geis doe mit de fits vanoet zostere? misjiens kenne ver samen fietse, romantisch enzoa Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

De Sjlaag om Koppelpop Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sjlaag om Koppelpop   De Sjlaag om Koppelpop Emptyzo mei 04, 2008 3:26 pm

hey h/lars,
ich gaon mit de fits jao
jao liek mich ouch waal heel sexy enzoa
Terug naar boven Ga naar beneden
Red Terror

Red Terror


Aantal berichten : 424
Leeftijd : 35
Location : Susteren
Registration date : 10-08-07

De Sjlaag om Koppelpop Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sjlaag om Koppelpop   De Sjlaag om Koppelpop Emptyzo mei 04, 2008 4:22 pm

ja good,

wielaat hasse in gedachte?

hubse auch unne telefoon? den ken ich dich belle enzoa
Terug naar boven Ga naar beneden
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

De Sjlaag om Koppelpop Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sjlaag om Koppelpop   De Sjlaag om Koppelpop Emptyzo mei 04, 2008 6:02 pm

jao ich pm dich mien nummer waal
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleonora

Eleonora


Aantal berichten : 825
Leeftijd : 33
Location : Maasbracht
Registration date : 14-03-08

De Sjlaag om Koppelpop Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sjlaag om Koppelpop   De Sjlaag om Koppelpop Emptyma mei 05, 2008 10:23 am

nou woehoe effe verrassing da jullie gewonne hebbe,...
als jullie kut ware hadde jullie geen groupies én niet zo'n vet plubliek wat gewoon mee op reis gaat bij optredes...
t was gewoon 50/50 tusse jullie en 21 eyes of ruby, die andere hadde geen schijn van kans...
en de wijze les van gistere was:
niet meer met de hele band shoarma gaan eten =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Job
Bandmember
Job


Aantal berichten : 270
Leeftijd : 35
Location : Brachterbaek
Registration date : 22-08-07

De Sjlaag om Koppelpop Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sjlaag om Koppelpop   De Sjlaag om Koppelpop Emptyma mei 05, 2008 6:24 pm

nooooit meer shoarma voor een optreden... dat heeft ons echt nog slechter laten voelen Shocked
bahbah
Terug naar boven Ga naar beneden
mr adrenaline

mr adrenaline


Aantal berichten : 21
Leeftijd : 66
Location : pey
Registration date : 13-09-07

De Sjlaag om Koppelpop Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sjlaag om Koppelpop   De Sjlaag om Koppelpop Emptyma mei 05, 2008 7:31 pm

Hey jongens, proficiat. Weer een bandbattle gewonnen! Jullie uitstraling spreekt het publiek toch meer aan. Verdiend gewonnen dus.

Tot volgend weekend in Geleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mysaabv4.nl
Dave

Dave


Aantal berichten : 379
Leeftijd : 46
Location : Maasbracht
Registration date : 29-11-07

De Sjlaag om Koppelpop Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sjlaag om Koppelpop   De Sjlaag om Koppelpop Emptyma mei 05, 2008 8:12 pm

Van harte jongens cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Martijn

Martijn


Aantal berichten : 700
Leeftijd : 33
Location : Echt
Registration date : 13-08-07

De Sjlaag om Koppelpop Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sjlaag om Koppelpop   De Sjlaag om Koppelpop Emptydi mei 06, 2008 12:02 am

we hadden iets van 76 publieksstemmen. 21eor maar 7 ofzo...maartoch..persoonlijk vond ik hen beter spelen..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

De Sjlaag om Koppelpop Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sjlaag om Koppelpop   De Sjlaag om Koppelpop Emptydi mei 06, 2008 8:50 pm

hmm ik was juist helemaal niet zo kapot van ze..
volgens mijn oom waren de stemuitslagen:
Arkngthand 68
21 EoR 17
Public Radio 19
Occluded Monk 0
XS-IF! 0
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Bandmember
Nick


Aantal berichten : 1137
Leeftijd : 35
Location : Echt
Registration date : 05-12-07

De Sjlaag om Koppelpop Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sjlaag om Koppelpop   De Sjlaag om Koppelpop Emptydi mei 06, 2008 9:58 pm

Martijn schreef:
we hadden iets van 76 publieksstemmen. 21eor maar 7 ofzo...maartoch..persoonlijk vond ik hen beter spelen..

tja voor een thuiswedstrijd eh...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/deathfromabove_
Martijn

Martijn


Aantal berichten : 700
Leeftijd : 33
Location : Echt
Registration date : 13-08-07

De Sjlaag om Koppelpop Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sjlaag om Koppelpop   De Sjlaag om Koppelpop Emptydi mei 06, 2008 11:32 pm

The_Trooper schreef:
hmm ik was juist helemaal niet zo kapot van ze..
volgens mijn oom waren de stemuitslagen:
Arkngthand 68
21 EoR 17
Public Radio 19
Occluded Monk 0
XS-IF! 0

ok, een paar minder verschil dan Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

De Sjlaag om Koppelpop Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sjlaag om Koppelpop   De Sjlaag om Koppelpop Emptywo mei 07, 2008 12:42 am

Ja precies... die stemmen zeggen geen ene fuck tongue
Leuk enzo als mensen je ruig vinden, maar laten we eerlijk zijn, veel van onze fans zijn nou niet de meest kritische luisteraars...

Ik vind het zeker cool dat we gewonnen hebben, en het is ook niet helemaal onverdiend, maar een band als 21 EoR kun je gewoonweg niet vergelijken met ons. Zij zijn 100 keer beter qua songwriting, geluidstechnisch, en kwa beheersing van hun instrumenten. Dit heeft uiteraard te maken met jarenlange ervaring en gewoon ontzettend veel tijd steken in de muziek. Bij ons is er denk ik ook zeker potentie, maar er moet wel gewoon nog ontzettend veel gebeuren. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar dat laatste nummer, daar merk je wel echt aan dat onze songwriting skills zich ontwikkeld hebben.

Maar onze presentatie is denk ik toch echt energieker en komt op de een of andere manier toch altijd wel over. Nou helpt het uiteraard als je 50 man voor je hebt staan die bij voorbaat al verkocht zijn... tongue

Ach ja anyway, we kunnen er lang en kort over praten. Voor het koppelpop concept zijn wij denk ik de logische winnaar, maar kijk eens naar een toch iets prestigieuzer festival als bevrijdingsfestival limburg en je weet waar deze mannen thuishoren.

Ik kan me trouwens ook goed vinden in de mensen die er geen reet aanvinden hoor, het is verre van de doorsnee muziek die lekker wegluistert...Maar ikzelf ben er echt helemaal weg van Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
bart
Bandmember
bart


Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Location : Sittard
Registration date : 08-08-07

De Sjlaag om Koppelpop Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sjlaag om Koppelpop   De Sjlaag om Koppelpop Emptywo mei 07, 2008 12:51 pm

Ik denk dat ik het niet beter had kunnen verwoorden:p
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Bandmember
Nick


Aantal berichten : 1137
Leeftijd : 35
Location : Echt
Registration date : 05-12-07

De Sjlaag om Koppelpop Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sjlaag om Koppelpop   De Sjlaag om Koppelpop Emptywo mei 07, 2008 12:59 pm

jep inderdaad. god ik ben echt veels te lui om zoiets te kunnen typen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/deathfromabove_
Eleonora

Eleonora


Aantal berichten : 825
Leeftijd : 33
Location : Maasbracht
Registration date : 14-03-08

De Sjlaag om Koppelpop Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sjlaag om Koppelpop   De Sjlaag om Koppelpop Emptywo mei 07, 2008 2:56 pm

King in the North schreef:
Ja precies... die stemmen zeggen geen ene fuck tongue
Leuk enzo als mensen je ruig vinden, maar laten we eerlijk zijn, veel van onze fans zijn nou niet de meest kritische luisteraars...

Ik vind het zeker cool dat we gewonnen hebben, en het is ook niet helemaal onverdiend, maar een band als 21 EoR kun je gewoonweg niet vergelijken met ons. Zij zijn 100 keer beter qua songwriting, geluidstechnisch, en kwa beheersing van hun instrumenten. Dit heeft uiteraard te maken met jarenlange ervaring en gewoon ontzettend veel tijd steken in de muziek. Bij ons is er denk ik ook zeker potentie, maar er moet wel gewoon nog ontzettend veel gebeuren. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar dat laatste nummer, daar merk je wel echt aan dat onze songwriting skills zich ontwikkeld hebben.

Maar onze presentatie is denk ik toch echt energieker en komt op de een of andere manier toch altijd wel over. Nou helpt het uiteraard als je 50 man voor je hebt staan die bij voorbaat al verkocht zijn... tongue

Ach ja anyway, we kunnen er lang en kort over praten. Voor het koppelpop concept zijn wij denk ik de logische winnaar, maar kijk eens naar een toch iets prestigieuzer festival als bevrijdingsfestival limburg en je weet waar deze mannen thuishoren.

Ik kan me trouwens ook goed vinden in de mensen die er geen reet aanvinden hoor, het is verre van de doorsnee muziek die lekker wegluistert...Maar ikzelf ben er echt helemaal weg van Very Happy



doooh Rolling Eyes zeur Wink

naah k vond ze ook nie zogoed soms merja... je hebt denk k gelijk
en ooit staan jullie ook op bevrijding...al hoop ik t nie vanwege mijn tegenprestatie he edje;)
Terug naar boven Ga naar beneden
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

De Sjlaag om Koppelpop Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sjlaag om Koppelpop   De Sjlaag om Koppelpop Emptywo mei 07, 2008 4:09 pm

hahaha

al is dat wel een extra motivatie natuurlijk Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
Eleonora

Eleonora


Aantal berichten : 825
Leeftijd : 33
Location : Maasbracht
Registration date : 14-03-08

De Sjlaag om Koppelpop Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sjlaag om Koppelpop   De Sjlaag om Koppelpop Emptywo mei 07, 2008 6:34 pm

lulhannes Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 569
Leeftijd : 32
Location : Echterbosch \m/
Registration date : 14-02-08

De Sjlaag om Koppelpop Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sjlaag om Koppelpop   De Sjlaag om Koppelpop Emptywo mei 07, 2008 6:43 pm

damn, 21 eyes of ruby vs. arkngthand, trots op jullie
op naar de volgende overwinning, misschien gaan jullie ooit nog wel in KSA touren.. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/dachickfromdabush
Gesponsorde inhoud





De Sjlaag om Koppelpop Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sjlaag om Koppelpop   De Sjlaag om Koppelpop Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Sjlaag om Koppelpop
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Foto's Koppelpop Erik Schepers

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Official Arkngthand Forum :: Muziek :: Optredens en Festivals-
Ga naar: