Official Arkngthand Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het Vrouwentopic

Ga naar beneden 
+13
Timo
King in the North
Twist_of_Faith
Job
Y.
Veraa
Jasmyn
Maudje
Red Terror
Nick
Eleonora
The_Trooper
Bright_Eyes
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Volgende
AuteurBericht
Eleonora

Eleonora


Aantal berichten : 825
Leeftijd : 33
Location : Maasbracht
Registration date : 14-03-08

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptydi jun 17, 2008 12:21 pm

nja t is wel echt slécht voor je haar en k denk da als je t blond wilt da j t aant eind van de zomer moet doen,...kheb gehoord da nie-natuurlijk-blond-pasgeblondeerd-haar het in de zomer zwaar te verdure heeft
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 569
Leeftijd : 32
Location : Echterbosch \m/
Registration date : 14-02-08

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptydi jun 17, 2008 12:39 pm

Nou Stans, het is nog steeds blond hoor hihi.
Ik zal je uitleggen hoe het precies gegaan is hahah,

ik had het dus vuurrood, ik naar de kapper, wanhopig, MAAK ME BLOND!
kapper: tuurlijk meisje vandaag is het nog blond

dus gebleekt met 8 % of zo, oranje
toen met 12 %, zalmkleur
toen nog eens een spoeling erdoorheen (helemaal dood)
uiteindelijk was het dus geelblond achtig met roze strepen :p

2 weken een muts gedragen, hahaha, toen terug omdat het weer een beetje genezen was, nog een keer geverfd, ongeveer blond met een heeeeeel klein beetje roze

laatste keer spoeling na een week, toen bijna blond :p
en toen van vakantie terugkwam was het helemaal Jasmijn-blond Smile

hehe, pijnlijk, maar moet lukken binnen 1,5 maand :p

maar als je bruin/rood hebt zal het wel veeel makkelijker gaan, ik had het echt knal knal rood, en al hee lvaak geverfd...

X
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/dachickfromdabush
Eleonora

Eleonora


Aantal berichten : 825
Leeftijd : 33
Location : Maasbracht
Registration date : 14-03-08

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptydi jun 17, 2008 2:47 pm

jasmijn...khoop da je nie kaal bent op je 50e Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Veraa

Veraa


Aantal berichten : 113
Leeftijd : 30
Location : Ohe en Laak
Registration date : 06-06-08

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptydi jun 17, 2008 3:58 pm

ich hub mien hoar mit zo'n spray gedoan.. Det kins se mekkelijk zelf en det kint ouch es se broen hoar hubs maar det wurd ut gewuun donker blondj, en es se ut den vaker duas wurd ut lichter, en es se ut al donker blondj hubs kins se misschien den verve. En nog un veurdeil, tis heel goodkoap.. Very Happy Bie mich wirke ut in elk geval good
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 569
Leeftijd : 32
Location : Echterbosch \m/
Registration date : 14-02-08

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptydi jun 17, 2008 4:22 pm

joh, op mijn 50e ben ik heus niet kaal... mijn haar is op dit moment best oke qua gezondheid :p ik gebruik veel speciale shampoo's en haarmaskertjes, werkt super (Y)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/dachickfromdabush
Eleonora

Eleonora


Aantal berichten : 825
Leeftijd : 33
Location : Maasbracht
Registration date : 14-03-08

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptydi jun 17, 2008 6:19 pm

jah kheb ook zo'n andrelonpot haarmasker..werkt echt wel fijn vooral als je haar door de zon toegetakeld is. en veer wa is da dan van jou die spray?
Terug naar boven Ga naar beneden
Veraa

Veraa


Aantal berichten : 113
Leeftijd : 30
Location : Ohe en Laak
Registration date : 06-06-08

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptydi jun 17, 2008 7:24 pm

Dat is gewoon spray =p en als je dat op je haar doet, en dan warm maakt, in de zon of door de fhon dan word het blonder. Mijn haar is echt un stuk lichter geworden daardoor..

Kom net terug van de kapper, er is god zij dank niet al te veel vanaf. Heb echt gezegt, jah wil dr liever niks vanaf maarjah ut moet gewoon, dus ut is nog niet eens echt te zien. Ze heeft me wel mooie krullen gemaakt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleonora

Eleonora


Aantal berichten : 825
Leeftijd : 33
Location : Maasbracht
Registration date : 14-03-08

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptydi jun 17, 2008 9:53 pm

jij hebt al krulle vn jezelf meid!
en trouwes als ik na de kapper ga en kzeg ja allen de puntjes bijwerke en nie teveeleraf doet ze alsnog 2 cm eraf zelfs als mn haar net een maand is geknipt...dode punte van 2 cm in mn ass jah. en elke kapper haalt er zoveel vanaf
behalve mn schonzusje die deed tenminste echt alleen de puntjes

khaat kappers...
Terug naar boven Ga naar beneden
Red Terror

Red Terror


Aantal berichten : 424
Leeftijd : 35
Location : Susteren
Registration date : 10-08-07

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptydi jun 17, 2008 11:04 pm

ok ok, ik dacht dat ik de enige was! als ik tegen mn kapper zeg: alleen uitdunnen haaltie alsnog dr wat vanaf Razz....

omg... is dit het vrouwenforum?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maudje

Maudje


Aantal berichten : 24
Leeftijd : 35
Registration date : 02-01-08

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptydi jun 17, 2008 11:06 pm

tsssss dan gaan jullie toch echt naar de slechtere kappers Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Red Terror

Red Terror


Aantal berichten : 424
Leeftijd : 35
Location : Susteren
Registration date : 10-08-07

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptydi jun 17, 2008 11:12 pm

Maudje schreef:
tsssss dan gaan jullie toch echt naar de slechtere kappers Razz

pfft daar moet jij wat van zeggen met je haren van 3 cm lang Razz helemaal doodgeblondeerd What a Face What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Veraa

Veraa


Aantal berichten : 113
Leeftijd : 30
Location : Ohe en Laak
Registration date : 06-06-08

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptydi jun 17, 2008 11:56 pm

uhh, noor.. Bijna al mn krullen zijn eruit doordat ut langer is, helaas.. Normaal gerbuik ik altijd krultang, maar das echt TE veel werk, dus dan maar geen krullen. Maar goed, ik ben nu ook voor ut eerst een keer tevreden over een kapper Razz

Lars, je bent ook echt de enige jonge die hierover meepraat he.. dat wil toch wat zeggen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleonora

Eleonora


Aantal berichten : 825
Leeftijd : 33
Location : Maasbracht
Registration date : 14-03-08

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptywo jun 18, 2008 10:35 am

iedere man heeft vrouwelijke kante....de rest hier heeft lang haar en lars praat toevallig mee opt vrouweforum..so what ?Wink


hey hier heb ik t stans. uit de ELLE girl
zon,zee en zwembad zijn boosdoeners voor ieder haar maar geblondeerde lokken zijn extra kwetsbaar. als blondie kun je een groene glans krijgen door combi chloor en zon
Terug naar boven Ga naar beneden
Veraa

Veraa


Aantal berichten : 113
Leeftijd : 30
Location : Ohe en Laak
Registration date : 06-06-08

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptywo jun 18, 2008 6:43 pm

Ahhh.. GROEN!?
straks kleurt mn haar groen ofzo Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Maudje

Maudje


Aantal berichten : 24
Leeftijd : 35
Registration date : 02-01-08

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptywo jun 18, 2008 7:10 pm

ondanks al deze informatie heb ik er vandaag toch maar voor gekozen om mijn haren helemaal witgrijs te laten verven...

non-de-pie, wat doet die waterstofperoxide een pijn!
Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleonora

Eleonora


Aantal berichten : 825
Leeftijd : 33
Location : Maasbracht
Registration date : 14-03-08

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptywo jun 18, 2008 8:12 pm

vind je t gek??? ma wa ik me altijd heb afgevraagd maud wa is je echte kleur? ik ken je volges mij nie anders dan met geverfd haar Rolling Eyes tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Job
Bandmember
Job


Aantal berichten : 270
Leeftijd : 35
Location : Brachterbaek
Registration date : 22-08-07

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptywo jun 18, 2008 8:29 pm

dit is echt het hotste topic van het forum Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Maudje

Maudje


Aantal berichten : 24
Leeftijd : 35
Registration date : 02-01-08

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptywo jun 18, 2008 9:31 pm

noor:
ik zal je zeggen, ik heb echt geen idee meer wat mijn echte haarkleur is... Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Twist_of_Faith

Twist_of_Faith


Aantal berichten : 261
Leeftijd : 34
Location : maastricht
Registration date : 18-09-07

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptywo jun 18, 2008 11:40 pm

eindelijk een vrouwentopic!!

iemand nog tips tegen pluishaar en gespleten nagels?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleonora

Eleonora


Aantal berichten : 825
Leeftijd : 33
Location : Maasbracht
Registration date : 14-03-08

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptywo jun 18, 2008 11:50 pm

gesplete nagels:
naar een kant veile en nie heen en weer, daar splijte ze van. n dan een goede nagellak. ik gebruik rimmel nail care stronger..echt fijn is die...sjah en niet al te lang late neem k aan...

pluishaar.... hm nee sorry =p ik heb zlf enorm futloos haar waar geen beweging in te krijge is, soms ben k zo wanhopig dak denk: deed t maar pluize dan deed t tenminste íéts!
Terug naar boven Ga naar beneden
Job
Bandmember
Job


Aantal berichten : 270
Leeftijd : 35
Location : Brachterbaek
Registration date : 22-08-07

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptydo jun 19, 2008 2:02 am

ik heb ook wel iets last van dat gepluizel
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 569
Leeftijd : 32
Location : Echterbosch \m/
Registration date : 14-02-08

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptydo jun 19, 2008 10:08 am

ik heb heel veel in chloor gezwommen, maar mijn haar ziet nog lang niet groen.. :p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/dachickfromdabush
Bright_Eyes

Bright_Eyes


Aantal berichten : 580
Leeftijd : 34
Location : Berkelieër
Registration date : 11-09-07

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptydo jun 19, 2008 1:46 pm

@Jasmijn: ... ... ... wow Neutral dan ben k bang dat mn haar afbreekt. Ik wil het alleen niet blondblond. *zoekt plaatjes*

dit, maar dan zonder die uitgroei dus =_=
deze
of of deze
k denk die 2e, dan kan het altijd nog lichter. Sowieso bleekt de zon in de zomer nog mee.

Oh dat groene is alleen maar als je t écht jasmijn-blond hebt, geloof ik. Al heb ik op vakantie ook een lichtblond meisje van 4 gezien met groen uitgeslagen haar.. en dat was natuurlijk Neutral. Btw, als je blonde haar groen wordt, moet je er ketchup insmeren.. echt! cherry

Tegen gepluizel (wat k me nu ff kan herinneren van bij mezelf):
- Je haren niet te warm wassen en met koud water naspoelen, niet föhnen, niet krullen enz.(dus Job, blijf van die krultang af Suspect )
- Ehm... mss es een oliemasker? Heb ik jaren geleden es 1x gedaan, maar mijn haar was daar te slap voor, werd t alleen nog slapper van. Olijfolie of iets in je haar, dan aluminiumfolie erom zodat het warm blijft (weet niet meer of je er ook op moest föhnen) en dat dan weetnietmeerhoelang laten zitten en heeeeeeel goed (en wss ook heel vaak) uitspoelen. Misschien iets voor Rim?
Terug naar boven Ga naar beneden
Job
Bandmember
Job


Aantal berichten : 270
Leeftijd : 35
Location : Brachterbaek
Registration date : 22-08-07

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptydo jun 19, 2008 1:50 pm

kan permanenten wel gewoon voor krullen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleonora

Eleonora


Aantal berichten : 825
Leeftijd : 33
Location : Maasbracht
Registration date : 14-03-08

Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Emptydo jun 19, 2008 1:52 pm

Job schreef:
ik heb ook wel iets last van dat gepluizel

vraag rim om tips met zn silky-shit van guhl of whatever
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Vrouwentopic   Het Vrouwentopic - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Vrouwentopic
Terug naar boven 
Pagina 2 van 14Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Official Arkngthand Forum :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: