Official Arkngthand Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Jasmyn leeft nog steeds :)

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 569
Leeftijd : 32
Location : Echterbosch \m/
Registration date : 14-02-08

Jasmyn leeft nog steeds :) Empty
BerichtOnderwerp: Jasmyn leeft nog steeds :)   Jasmyn leeft nog steeds :) Emptyza feb 28, 2009 7:20 pm

Hey vriendjes van arkngthand Smile
wordt eens tijd dat ik een klein verslagje hier doe denk ik zo. Internet is teringtraag, dus dit is eerlijk gezegd een van de eerste keren dat ik op het forum ben en internet het nog steeds blijft doen...

Ik zit hier nu al sinds oktober. Begin toch wel een beetje heimwee te krijgen, maar dat wil niet wegnemen dat ik hier echt een geweldige tijd heb. Ik leer hier zoveel, zie zoveel verschillende kanten van de wereld in één land en Saudi Arabie is gewoon een enorme cultuurshock. Wij wonen in een vrij klein stadje Yanbu. Ik werk hier als 2e Kindergarten lerares op de YIS (International School Yanbu) en ik ben geloof ik een plaatselijke beroemdheid geworden. Niet slecht dus. Maar wat wil je ook, volgensmij hebben sommige mensen hier nog nooit iemand met blond haar gezien. Zelfs als ik aan het winkelen ben zie ik Phillipino's foto's met hun telefoon maken.

Komt er op neer dat mijn tijd hier echt helemaal te gek is. Van kamelenmarkten tot historische nabateaanse tombesw. Ik heb zoveel fascinerende mensen leren kennen uit allerlei landen. Te gekke plaatsen bezocht, interessante gesprekken gehad, zelfs Saudi vrienden gemaakt, en ik krijg grote plannen van deze reis... Op de YIS zitten ook redelijk wat Highschool mensen van 18 of 19 jaar. Meeste zijn uit India of Pakistan. Met sommige ben ik redelijk goed bevriend geworden, en als je dan al die moslim verhalen hoort ben je eigelijk toch wel blij dat je gewoon uhm.. niks bent. Al die regels in de Islam gaan er in mijn ene oor in en bij mijn andere uit. Net zoals de Arabische taal. Ik kan hooguit even Salaam'Aleikum en Aleikum'Salaam roepen. Kifhalik, Ilhamdulillah, Inshalla, Marhaba, Assalama en Massalama, Mafi Mushkila, Mafi Mukh. Beetje pimpen met mijn Arabisch hier.
Conclusie. Een totaal ander leven dus. Maar zooo enorm fascinerend. Alles is hier anders. Je leeft in een wereld van belachelijk rijke families en mensen van de straat. Geen normale levens bij de Saudi's. Je bent rijk of je bent het niet. Ze hebben me zelfs proberen te ruilen voor 200 kamelen en 300 geiten. Toen ik hier kwam was het zo'n 38 graden elke dag. En dan zat je nog niet eens in de zon. Nu in de winter is het rond de 25/30 geweest.. En nu krijg ik het zelfs koud hier. Ben er zo aan gewend! Ik ga het zo koud krijgen als ik terugkom.
Hier brouwen ze wel hun eigen wijn, sid en bier. Niet te drinken maar je raakt eraan gewend. Dat betekend dat Vincent ook eindelijk eens de kans krijgt om míj onder de tafel te drinken als ik straks terug ben Very Happy

Ik ga nog even in NL zijn van 6 april tot 6 mei, alles met school in A'dam regelen en het app. in Wormerveer. Zelfde opleiding, Event management. Maar deze opleiding is internationaal. En het Arcus in Limbo zuigt.
En dan ga ik nog terug tot eind juni. Dat betekend dat ik 1 juli definitief terug ben Smile

Hoop dat alles daar super gaat! Hoor van tijd tot tijd nog hele verhalen van Nick, en ik geloof dat alles helemaal goed gaat met Arkngthand daar! Ik kom zeker zo vaak mogelijk kijken in april. Mis het wel daarzo. Vooral de muziek. Hier is totaal niks met muziek te doen, dat mis ik misschien wel het meeste.

Heel veel liefs vanuit het ijskoude Saudi Arabie, en tot april Smile

(nog wat foto's om dit topic toch nog een BEETJE interessant te maken:)

Jasmyn leeft nog steeds :) DSC04648copy

Jasmyn leeft nog steeds :) DSC04758copy

Jasmyn leeft nog steeds :) DSCN9577copy

Jasmyn leeft nog steeds :) DSCN9592copy

Jasmyn leeft nog steeds :) DSC_0017copy

Jasmyn leeft nog steeds :) DSC_0104copy

Jasmyn leeft nog steeds :) DSC_0235copy

Jasmyn leeft nog steeds :) DSC_0391copy

Jasmyn leeft nog steeds :) DSC_0428copy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/dachickfromdabush
Nick
Bandmember
Nick


Aantal berichten : 1137
Leeftijd : 35
Location : Echt
Registration date : 05-12-07

Jasmyn leeft nog steeds :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jasmyn leeft nog steeds :)   Jasmyn leeft nog steeds :) Emptyzo maa 01, 2009 2:00 pm

foto's zijn cute, kamelen rulen en April wordt nu alweer een stuk leuker Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/deathfromabove_
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 569
Leeftijd : 32
Location : Echterbosch \m/
Registration date : 14-02-08

Jasmyn leeft nog steeds :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jasmyn leeft nog steeds :)   Jasmyn leeft nog steeds :) Emptyzo maa 01, 2009 3:46 pm

Nick schreef:
foto's zijn cute, kamelen rulen en April wordt nu alweer een stuk leuker Very Happy

Luv ya budd Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/dachickfromdabush
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Jasmyn leeft nog steeds :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jasmyn leeft nog steeds :)   Jasmyn leeft nog steeds :) Emptyzo maa 01, 2009 7:35 pm

potverdorie wat ben jij wat moois aan het meemaken Very Happy
als internet het toelaat zou ik graag meer horen en leuk dat je in april eventjes hierheen komt!

Veel plezier en tot in april!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 569
Leeftijd : 32
Location : Echterbosch \m/
Registration date : 14-02-08

Jasmyn leeft nog steeds :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jasmyn leeft nog steeds :)   Jasmyn leeft nog steeds :) Emptyzo maa 01, 2009 7:42 pm

awww haha ja ik heb hier ook echt zo'n toffe tijd. totaal andere wereld en echt zo interessant Smile

als ik in april terug kom zal ik je zeker wat meer vertellen Very Happy maar internet is hier zooo enorm traag dus ik ben bang dat ik niet echt veel kan replyen. msn doet het nu ook eindelijk dus praat half nederland gelijk tegen me, waardoor internet weer traag wordt en uiteindelijk uitvalt. gezellig dus!

Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/dachickfromdabush
Dave

Dave


Aantal berichten : 379
Leeftijd : 46
Location : Maasbracht
Registration date : 29-11-07

Jasmyn leeft nog steeds :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jasmyn leeft nog steeds :)   Jasmyn leeft nog steeds :) Emptyma maa 02, 2009 11:31 am

Zo te zien gaat het prima hahaha

Fotos zijn altijd welkom hoor hehehe

Veel plezier nog Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Bright_Eyes

Bright_Eyes


Aantal berichten : 580
Leeftijd : 34
Location : Berkelieër
Registration date : 11-09-07

Jasmyn leeft nog steeds :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jasmyn leeft nog steeds :)   Jasmyn leeft nog steeds :) Emptyma maa 02, 2009 4:24 pm

woooowwww dat klinkt echt vet! Surprised Very Happy Leuk dat je je in april weer even komt laten zien ^^

En mooie foto's! Very Happy moslimvrouwtje met Chanel zonnebril tongue


Jasmijn schreef:
Ze hebben me zelfs proberen te ruilen voor 200 kamelen en 300 geiten.
Dan te bedenken dat mijn bruidsschat is vastgesteld op een kameel, een schaap en een manke geit. Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Jasmyn leeft nog steeds :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jasmyn leeft nog steeds :)   Jasmyn leeft nog steeds :) Emptyma maa 02, 2009 6:00 pm

en dat vind ik al veel Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 569
Leeftijd : 32
Location : Echterbosch \m/
Registration date : 14-02-08

Jasmyn leeft nog steeds :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jasmyn leeft nog steeds :)   Jasmyn leeft nog steeds :) Emptyma maa 02, 2009 6:19 pm

hahaha ja maar alle wijven hier hebben designerstuff. die mannen verdienen gewoon allemaal veels te veel! saudi is echt een raar land.

in april kom ik zeker zo vaak mogelijk naar optredens kijken Very Happy en mijn gezicht zo'n beetje overal laten zien..... wel jammer dat ik WEER urpop mis :\ maarja ik zit hier... Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/dachickfromdabush
Gesponsorde inhoud





Jasmyn leeft nog steeds :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jasmyn leeft nog steeds :)   Jasmyn leeft nog steeds :) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jasmyn leeft nog steeds :)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» rim-reactie-jasmyn-reactie-noor-reactie-rim-reacttie-TOPIC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Official Arkngthand Forum :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: