Official Arkngthand Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Probleempje met beugelbeha's

Ga naar beneden 
+6
Timo
Bright_Eyes
rene
Children
morgulsblade
The_Trooper
10 plaatsers
AuteurBericht
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Probleempje met beugelbeha's Empty
BerichtOnderwerp: Probleempje met beugelbeha's   Probleempje met beugelbeha's Emptydi sep 18, 2007 11:15 pm

vrouwelijke reclasseringsambtenaren met een beugelbeha hebben een probleempje, ze komen een bepaalde inrichting niet in door de beugel in hun beha Wink
leest u zelf maar:
[url]http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/18697/Nederlandse_reclassering_kan_werk_niet_doen_wegens_beugelbeha's.html[/url]
ik moet er overigens wel bij zeggen dat dit niet een van de meest betrouwbare nieuwsbronnen is maar het is wel leuk om te lezen. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
morgulsblade

morgulsblade


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 31
Location : Echt
Registration date : 07-08-07

Probleempje met beugelbeha's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleempje met beugelbeha's   Probleempje met beugelbeha's Emptywo sep 19, 2007 11:05 pm

haha vet Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Children

Children


Aantal berichten : 127
Leeftijd : 32
Location : Zitterd
Registration date : 18-09-07

Probleempje met beugelbeha's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleempje met beugelbeha's   Probleempje met beugelbeha's Emptydo sep 20, 2007 10:38 pm

Neej sorry die slaat nergens op Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Probleempje met beugelbeha's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleempje met beugelbeha's   Probleempje met beugelbeha's Emptydo sep 20, 2007 11:24 pm

haha heb je de rest van de verhalen bekeken? die gaan allemaal nergens over
Terug naar boven Ga naar beneden
rene

rene


Aantal berichten : 54
Leeftijd : 31
Location : Echt
Registration date : 07-08-07

Probleempje met beugelbeha's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleempje met beugelbeha's   Probleempje met beugelbeha's Emptydi okt 09, 2007 10:59 pm

ik wil niet weten hoe je zoiets vind denk ik Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.last.fm/user/rene_rock/
Bright_Eyes

Bright_Eyes


Aantal berichten : 580
Leeftijd : 34
Location : Berkelieër
Registration date : 11-09-07

Probleempje met beugelbeha's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleempje met beugelbeha's   Probleempje met beugelbeha's Emptydo okt 11, 2007 12:54 am

rene schreef:
ik wil niet weten hoe je zoiets vind denk ik Very Happy
dit valt nog mee, ik wil juist niet weten hoe Timo aan zijn nieuwtjes/filmpjes komt silent ... al heb ik wel een vermoeden van wat zijn bron is Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Timo

Timo


Aantal berichten : 526
Leeftijd : 34
Registration date : 27-08-07

Probleempje met beugelbeha's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleempje met beugelbeha's   Probleempje met beugelbeha's Emptydo nov 22, 2007 6:12 pm

Jaggle uiteraard... bron van al het vadsig en gore vermaak in Nederland.

zum Beispiel (klikken uiteraard geheel op eigen risico, mijn record staat op 2:36)
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Martijn

Martijn


Aantal berichten : 700
Leeftijd : 33
Location : Echt
Registration date : 13-08-07

Probleempje met beugelbeha's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleempje met beugelbeha's   Probleempje met beugelbeha's Emptydo nov 22, 2007 6:56 pm

na 2 sec...toen ik eenmaal wist wat het was(aangezien we het daar in de pauze nog over hadden) heb ik het af gezet. bah..timo, pervers junkske
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
Timo

Timo


Aantal berichten : 526
Leeftijd : 34
Registration date : 27-08-07

Probleempje met beugelbeha's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleempje met beugelbeha's   Probleempje met beugelbeha's Emptydo nov 22, 2007 8:04 pm

tja... k kan niet zeggen dat k je niet gewaarschuwd heb eh
Terug naar boven Ga naar beneden
Martijn

Martijn


Aantal berichten : 700
Leeftijd : 33
Location : Echt
Registration date : 13-08-07

Probleempje met beugelbeha's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleempje met beugelbeha's   Probleempje met beugelbeha's Emptydo nov 22, 2007 9:50 pm

nee, das t probleem ook niet tongue ik wist waar ik aan begon..maar het feit dat jij er 2,5 minuten naar hebt kunnen kijken..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
Bright_Eyes

Bright_Eyes


Aantal berichten : 580
Leeftijd : 34
Location : Berkelieër
Registration date : 11-09-07

Probleempje met beugelbeha's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleempje met beugelbeha's   Probleempje met beugelbeha's Emptydo nov 22, 2007 10:19 pm

Ik kijk niet, ik heb zo mijn vermoedens silent


Iets met twee vrouwen die elkaar in de bek schijten om vervolgens over te geven in elkaars mond Shocked. Indien deze optie fout is, is het vast iets van seks met dieren. =_="

Hoe dicht komt mijn voorspelling in de buurt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Timo

Timo


Aantal berichten : 526
Leeftijd : 34
Registration date : 27-08-07

Probleempje met beugelbeha's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleempje met beugelbeha's   Probleempje met beugelbeha's Emptydo nov 22, 2007 11:54 pm

niet echt... 't is een filmpje van een gast die 4 naalden in de kop van zn pik steekt, bloedt, klaarkomt en van deze 2 producten een soort tomatensoep à la créme maakt.

rendeer
Terug naar boven Ga naar beneden
Timo

Timo


Aantal berichten : 526
Leeftijd : 34
Registration date : 27-08-07

Probleempje met beugelbeha's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleempje met beugelbeha's   Probleempje met beugelbeha's Emptydo nov 22, 2007 11:55 pm

@ Martijn: ik heb dan ook een zwaar gestoorde geest eh
Terug naar boven Ga naar beneden
Twist_of_Faith

Twist_of_Faith


Aantal berichten : 261
Leeftijd : 34
Location : maastricht
Registration date : 18-09-07

Probleempje met beugelbeha's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleempje met beugelbeha's   Probleempje met beugelbeha's Emptydo nov 22, 2007 11:56 pm

ik durf niet timo echt niet.. na al die geruchten en speculaties kan ik het niet

ik geloof ook niet dat ik het WIL zien, maar ergens heb ik toch zo'n idee dat het dalik gewoon een foto van bambi is ofzo bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Twist_of_Faith

Twist_of_Faith


Aantal berichten : 261
Leeftijd : 34
Location : maastricht
Registration date : 18-09-07

Probleempje met beugelbeha's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleempje met beugelbeha's   Probleempje met beugelbeha's Emptyvr nov 23, 2007 12:06 am

ok met mn stomme kop toch geklikt.... Sad

dit had ik echt NIET willen zien.. timo bedankt voor 35 seconden horror Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Twist_of_Faith

Twist_of_Faith


Aantal berichten : 261
Leeftijd : 34
Location : maastricht
Registration date : 18-09-07

Probleempje met beugelbeha's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleempje met beugelbeha's   Probleempje met beugelbeha's Emptyvr nov 23, 2007 12:10 am

niet zozeer dat er dan al iets te zien was.. maar meer het feit dat ik al wist wat er komen ging.. ziek zieker ziekst

ben helemaal mn kluts kwijt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timo

Timo


Aantal berichten : 526
Leeftijd : 34
Registration date : 27-08-07

Probleempje met beugelbeha's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleempje met beugelbeha's   Probleempje met beugelbeha's Emptyvr nov 23, 2007 12:26 am

ik was toch tamelijk wit weggetrokken toen die gast begon te bloeden toen ie die naaldjes eruit trok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bright_Eyes

Bright_Eyes


Aantal berichten : 580
Leeftijd : 34
Location : Berkelieër
Registration date : 11-09-07

Probleempje met beugelbeha's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleempje met beugelbeha's   Probleempje met beugelbeha's Emptyvr nov 23, 2007 12:27 am

Bright_Eyes schreef:
...komt mijn voorspelling in de buurt?
Timo schreef:
niet echt... 't is een filmpje van een gast die 4 naalden in de kop van zn pik steekt, bloedt, klaarkomt en van deze 2 producten een soort tomatensoep à la créme maakt.
rendeer

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked


ja of nee was goed geweest, hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timo

Timo


Aantal berichten : 526
Leeftijd : 34
Registration date : 27-08-07

Probleempje met beugelbeha's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleempje met beugelbeha's   Probleempje met beugelbeha's Emptyvr nov 23, 2007 12:35 pm

je had 't filmpje toch niet gekeken dus k denk, zeg 't maar even meteen in geuren en kleuren (vooral dat laatste), weet ze meteen waar ze aan toe is cherry
Terug naar boven Ga naar beneden
scotland the brave

scotland the brave


Aantal berichten : 57
Leeftijd : 32
Location : 't hingen
Registration date : 06-08-07

Probleempje met beugelbeha's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleempje met beugelbeha's   Probleempje met beugelbeha's Emptywo dec 05, 2007 9:40 pm

mijn vraag is, waarom zoek je zoiets uberhaubt op Shocked ?
Terug naar boven Ga naar beneden
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

Probleempje met beugelbeha's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleempje met beugelbeha's   Probleempje met beugelbeha's Emptydo dec 06, 2007 12:41 am

scotland the brave schreef:
mijn vraag is, waarom zoek je zoiets uberhaubt op Shocked ?

Dit is eigenlijk echt een vondst he?

Waarom is hier niet eerder iemand opgekomen? Very Happy
ben wel aardig benieuwd naar het antwoord in ieder geval
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
Gesponsorde inhoud





Probleempje met beugelbeha's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleempje met beugelbeha's   Probleempje met beugelbeha's Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Probleempje met beugelbeha's
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Official Arkngthand Forum :: Algemeen :: Actualiteiten-
Ga naar: