Official Arkngthand Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Prinsjesdag!

Ga naar beneden 
+5
Martijn
morgulsblade
The_Trooper
King in the North
Allright motherfuckers
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Allright motherfuckers

Allright motherfuckers


Aantal berichten : 653
Leeftijd : 114
Registration date : 12-08-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptywo sep 19, 2007 2:51 pm

Allright motherfuckers!

Uit de krant van vandaag: ( voor degenen die geen krant krijgen of er de tijd/zin niet voor kunnen vinden om hem te lezen)

Wat verandert in 2008 voor U?

Naja aangezien een groot deel van het forumbezoekend publiek minderjarig is veranderd er voor jullie niet veel.

Toch enkele belangrijke zaken:

-Pijpje pils wordt 2,7 eurocent duurder met btw erbij is dat dus 65 cent per krat Evil or Very Mad
-Stevigere aanpak van jeugdcriminaliteit ( dus begin jullie ens te gedragen)
-Degenen die binnenkort van plan zijn vroegtijdig of onbedoeld zwanger te worden: ook goed nieuws... jullie krijgen meer geld in de toekomst en de pil komt weer in het basispakket
-Leer-/werkplicht tot ons 27ste...
-Voor de mensen met een taalachterstand wordt ook meer geld vrijgemaakt... HOERA!
-Leerlingen op middelbare scholen gaan maatschappelijke stage volgen

Naja wie nieuwsgierig is geworden pakt de krant er maar bij...

Opvallend is dat alle tariefwijzigingen ergens anders weer gecompenseerd worden, MAAR wel steekt de staat zich elke keer een paar % in de zak...
Stijgende pilsprijzen zijn natuurlijk ook schrijnend.

Ben benieuwd of het ene hond iets interesseert...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/scheurbuik
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptywo sep 19, 2007 4:46 pm

Die pils is ondoenbaar tongue

Voor de rest.. ach ja ik kan er niet echt mee zitten dat de rijken wat meer moeten gaan bijleggen, en niet te vergeten de middenklasse die netzogoed ook gewoon bij alles wat ze doen tegen een procentje hier en een procentje daar aanlopen, alleen vind ik de initiatieven waar vervolgens dit geld ingepompt wordt ronduit schandalig.

Het is allemaal wel logisch dat je met dit kabinet een wat linksere aanpak krijgt dan de vorige 8 jaren, maar ik vind het onbegrijpelijk dat dit zo ongeveer de begroting van de 2 jantjes is... Pronk met zijn gebrazel in de PvdA en de Marijnissen die niet eens in het kabinet zit en toch zijn stempel op de plannen gedrukt krijgt, omdat de PvdA wel moet... anders haalt jantje ze NOG verder in over links...

100 miljoen voor prachtwijken... bah, een jeugdwerkertje hier een jeugdwerkertje daar, nieuw speeltuintje en klaar is kees. Ja dikke lul dus. De problemen in dat soort wijken komen nou eenmaal voort uit een broednest voor criminaliteit, namelijk criminaliteit ZELF!!! Pak de mensen aan die zich niet aan de regels houden en constant in aanraking zijn met politie en justitie. Laat die probleemjongeren die een hele buurt terroriseren niet maar gewoon hun gang gaan, maar knal ze een jeugdgevangenis in, laat ze een taakstraf uitvoeren of iets dergelijks. En vooral consequent zijn hierin! Nog niet geleerd hiervan? Zelfde verhaal! En laat dat geld dat nu naar al die jeugdprojecten gaat en voor 90% wordt gebruikt om de losers op het rechte pad te houden dan maar eens een keer geinvesteerd worden in de jeugd die er WEL iets van wil maken... want dat wordt in mijn ogen maar helemaal normaal gevonden...

En dan dat gekronkel van die Eurlings...Denkt hij nou echt dat hij even het fileprobleem op gaat lossen in nederland door WEER 2 comissies in het leven te roepen, en van de daken te schreeuwen dat ze wat aan de besluitvorming gaan doen, erg leuk geprobeerd, maar ik denk niet dat mensen daar nog in gaan trappen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptywo sep 19, 2007 5:00 pm

owja... ik wist dat er iets was met die beste stuurlui, maar dat ben ik ff kwijt tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
Allright motherfuckers

Allright motherfuckers


Aantal berichten : 653
Leeftijd : 114
Registration date : 12-08-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptywo sep 19, 2007 5:22 pm

Ach ja als er wat meer mensen waren die nadachten en hun mening uitten... maja van de andere kant... miss zou dit land dan nog onbestuurbaarder en bureaucratischer worden Razz
Van weer een andere kant... Als het over voetbal gaat zijn er meer mensen met een mening...

Hahaha had nog es een stukje in de krant gelezen... en jawel hoor ook dit jaar weer: we vinden in Limburg dat we er bekaaid vanaf komen... Dan toch maar dat idee met die 8 provincies uit de kast halen... maken we ze het in Den Haag ook weer wat makkelijker... volk tevreden... politiek tevreden (mochten ze dat nog niet zijn met zichzelf)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/scheurbuik
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptywo sep 19, 2007 5:36 pm

Dat zou pas echt een bak zijn inderdaad Very Happy

Ik vind het ook niet egt heel raar dat er meer mensen een mening klaarhebben over voetbal...Hoeveel heeft Jan Modaal nou werkelijk op met die gasten in hun nette pakken en hun onbegrijpelijke taal? Dat het dan toevallig over het bestuur van het land gaat is wat minder gelukkig gekozen tongue

Toch zie je, vooral de laatste jaren, dat er in elke fractie genoeg verdeeldheid is over een heleboel onderwerpen. Het is dus altijd een kwestie van compromissen en dus zal er ook nooit iemand bestaan die kan zeggen dat hij het eens zal zijn met ieder facet van het beleid. Al gaan bij me stekels wel erg hard overeind staan bij de eerste indruk van de komende 4 jaar... Maarja, als ik 4 jaar geleden politiek bewust was geweest zou dat misschien toen net zo geweest zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptydo sep 20, 2007 11:31 pm

Schijnbaar niet al te veel animo in deze sectie van het forum voor serieuze gesprekken..
Steaven Seagal, Beugelbh's en Bokita hebben nog meer bekijks Very Happy

Ach ja, dat bewijst onze eerder gevonden stelling maar weer...
Het overgrote deel van Nederland boeit het gewoon geen ene fuck
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptydo sep 20, 2007 11:36 pm

en als het ons wel boeit? hebben we dan zoveel invloed? zodra de politici gekozen zijn veranderen ze hun plannen ŕ la minute Neutral
ook het plan om de btw met 1% te verhogen is weer een fantastische manier om ons geld afhandig te maken..
Terug naar boven Ga naar beneden
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptydo sep 20, 2007 11:54 pm

Is dat een criterium dan?
Wat voor een invloed hebben wij op die ingestorte brug, of bokito, door er hier over te discussieren tongue

Die btw is trouwens al meer dan een plan. Die procent gaat er zowiezo komen.
Als je even nadenkt is het ook niet meer dan logisch dat er geld in het laatje van de overheid moet komen he... Het is alleen de manier waarop het soms wordt uitgegeven waar ik me boos over kan maken.

Om het even in de woorden van de "profeet" ( Smile ) te zeggen:

"Al deze inkomsten worden gebruikt om linkse hobby's te financieren"

Prinsjesdag! Wilders_06_77259
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptyvr sep 21, 2007 12:01 am

haha daar heb je me Wink
maar toch hebben we geen echte invloed op de plannen van de overheid, zo kun je je toch wel afvragen of dit dan ook wel democratie genoemd mag worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptyvr sep 21, 2007 12:10 am

Tja dat zou je je kunnen afvragen inderdaad...
Ik kan je helaas niet ter plekke de sluitende definitie van "democratie" optrommelen.

Demos --> volk
Krateo --> heersen

Heerst het volk in Nederland?
Jij heerst niet, ik heers niet, geen enkel individu heerst (en maar goed ook)
Het volk is echter ook geen individu, maar een huge mengelmoes van de meest uiteenlopende meningen. Ik denk dat je met ons huidige systeem toch akelig kort in de buurt komt van de meest optimale democratie die binnen de grenzen van de praktische uitvoerbaarheid valt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
Allright motherfuckers

Allright motherfuckers


Aantal berichten : 653
Leeftijd : 114
Registration date : 12-08-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptyvr sep 21, 2007 1:59 am

Was het niet dat het effect van wereldeconomieën en belangenverstrengeling zoals we in de EU inmiddels zwaar mee te maken hebben het politieke landschap meer beheersen dan de stem van de kiezer...

Een CDA dat om het kabinet stabieler te maken maar es ff flink naar links trekt...
MAAR: Hoe links is het kabinet echt? Met Balkie aan het roer is wel ons hele zorgstelsel tijdens de vorige regeerperiode met de grond gelijk gemaakt... niet erg links... en ook nu: Algehele koopkracht gaat er op achteruit, ouderen mogen hun eigen AOW gaan ophoesten enzoverder...

Maar goed... Ik laat me weer meeslepen...

Ik zou waarschijnlijk niet in staat zijn tot deze inzichten te komen als ik in het oerwoud tussen de geiten en de kippen was geboren... Maja dan had ik me er ook niet druk over hoeven maken...

=> links of rechts, welvaart of bittere ellende: "elk voordeel heb zen nadele..."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/scheurbuik
morgulsblade

morgulsblade


Aantal berichten : 249
Leeftijd : 31
Location : Echt
Registration date : 07-08-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptyvr sep 21, 2007 9:15 am

Allright motherfuckers schreef:

=> links of rechts, welvaart of bittere ellende: "elk voordeel heb zen nadele..."

Daar ben ik het nu helemaal mee eens
Terug naar boven Ga naar beneden
Martijn

Martijn


Aantal berichten : 700
Leeftijd : 33
Location : Echt
Registration date : 13-08-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptyvr sep 21, 2007 6:37 pm

morgulsblade schreef:
Allright motherfuckers schreef:

=> links of rechts, welvaart of bittere ellende: "elk voordeel heb zen nadele..."

Daar ben ik het nu helemaal mee eens

Klopt, klopt.
Maar toch. De Tweede Kamer is er toch 'van', 'door' en 'voor' het volk. Maar de laatste tijd gaat het gewone volk er niet echt op vooruit, eerder achteruit. Het kabinet ook zo ongeveer. Maar in plaats van hun geld een beetje doelgericht uit te geven, steken ze nog maar eens een paar miljoen in het verlengen van de Irak-missie... Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptyvr sep 21, 2007 6:55 pm

Ik ben het er mee eens dat dit waarschijnlijk wel een van de beste regeringsvormen is, maar eigenlijk mag het gewoon geen democratie heten. Toch vind ik dat het volk in Nederland over grote beslissingen wel mee zou moeten kunnen stemmen (Irak-missie bijvoorbeeld)
Terug naar boven Ga naar beneden
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptyvr sep 21, 2007 9:22 pm

Tja, maar wanneer ga je bepalen of een onderwerp belangrijk is? Voor de ene persoon is iets heel anders belangrijk dan voor de ander.. daarom zijn er juist volksvertegenwoordigers in de kamer. En over echt ingrijpende besluiten worden toch vaak referenda gehouden. (hoewel de uitkomst hiervan door veel ook weer graag totaal genegeerd wordt, maar dat is een ander verhaal)

links of rechts, welvaart of ellende:"elk voordeel heb zijn nadeel"

Je kunt er toch niet echt omheen dat links voordeliger is voor mensen die financieel aan de grond zitten, en rechts voor de mensen die redelijk rond kunnen komen (tot buitensporig veel verdienen tongue ) Maar laat die eerste groep nou meestal de mensen zijn die geen flikker uitvoeren en de tweede groep meestal de netjes werkende burger zijn..

Ik vind het niet meer dan normaal dat deze mensen hiervoor bedankt worden, in plaats van iemand die de hele dag met zijn luie kloten in bed ligt te moeten onderhouden van hun zwaar verdiende centjes. Zo vind ik de leer/werkplicht tot 27 ook een geweldig plan. Mensen die na hun opleiding afhankelijk worden van een uitkering bedenken zich wel 2x voor ze weer gaan beginnen met werken. Die 200 - 300 euro wat je erop vooruit zou gaan zijn niet bepaald doorslaggevend om 40 uur per weerk iets te gaan doen waar ze toch geen zin in hebben.

Daar hebben we ook gelijk het hele hekelpunt van het systeem naar mijn mening. De sociale zekerheid zou als opvangnet moeten dienen, maar dat opvannet ligt veel te comfortabel... Als de regelgeving hierop zou kunnen worden verstrengt, zodat de mensen die het ECHT nodig hebben er ook alleen maar gebruik van kunnen maken, zou voor deze gevallen ook allemaal een stuk meer geld zijn. Er blijft uiteraard een ondefinieerbaar grijs gebied, maar dit kan wel zo klein mogelijk gehouden worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptyza sep 22, 2007 1:51 pm

Ja je hebt gelijk, zouden referenda dan niet op een bepaalde manier bindend moeten worden?

Voor de rest ben ik het totaal met je eens! Je zou de politiek in moeten Rim Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Allright motherfuckers

Allright motherfuckers


Aantal berichten : 653
Leeftijd : 114
Registration date : 12-08-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptyza sep 22, 2007 2:58 pm

King in the North schreef:

links of rechts, welvaart of ellende:"elk voordeel heb zijn nadeel"

Je kunt er toch niet echt omheen dat links voordeliger is voor mensen die financieel aan de grond zitten, en rechts voor de mensen die redelijk rond kunnen komen (tot buitensporig veel verdienen tongue ) Maar laat die eerste groep nou meestal de mensen zijn die geen flikker uitvoeren en de tweede groep meestal de netjes werkende burger zijn..

Ik vind het niet meer dan normaal dat deze mensen hiervoor bedankt worden, in plaats van iemand die de hele dag met zijn luie kloten in bed ligt te moeten onderhouden van hun zwaar verdiende centjes. Zo vind ik de leer/werkplicht tot 27 ook een geweldig plan.

Tot hier ben ik het met je eens... Precies wat ik bedoelde met "elk voordeel heb zen nadeel" maar wat je dan zegt over een strenger systeem... Ik kan niet stellen dat mensen die moeten leven van een uitkering het nu zo geweldig hebben. In veel gevallen kan ik me voorstellen dat ze dikke schulden hebben en weet ik wat voor problemen. Die zie je alleen niet als je ze met hun luie volgevreten reet op TV op de bank ziet liggen, dat snap ik ook wel.

Mensen die voor 60% afgekeurd zijn krijgen tegenwoordig ook al te horen wat ze met die andere 40% wel kunnen... Bonzaiboompjes oogsten of zo'n belachelijke shit...
Dat de ene daar scheit aan heeft en de ander niet, ligt aan de mensen, niet aan het systeem. Deze mensen nog harder aanpakken zou denk ik alleen maar tot nog meer onrust (en ook polarisering) onder de bevolking leiden. Stel jezelf es in de situatie dat je in de shit komt (om wat voor reden dan ook).
Zou jij het dan fijn vinden om ff van boven naar onder doorgelicht te worden? en dan een verhaaltje te horen van: " Meneer, U kunt wel niet meer met uw armen werken maar misschien wel met uw benen?"

En wat betreft de zuur verdiende centjes... ik weet dat van het moment dat ik de helft overhou van een heleboel ik nog steeds goed kan rondkomen... Daarmee wil ik geen linkse boodschap uitdragen, maar eerder het nut van meerdere belastingsschijven aantonen.

Maarja zo val je van het een in het ander... bij te hoge belastingen vertrekken de "rightwing" intelligentia uit je land en blijf je alleen met de middenmoot en de rotte appels over... Maar het alternatief( geen of zeer matige sociale zekerheid) zie je in Amerika en spreekt me ook niet aan.

Kom ik weer uit op mijn uitspraak: " Elk voordeel heb zen nadeel" en het blijft dus moeilijk positie te kiezen en al helemaal moeilijk om tot de perfecte oplossing te komen.

Amen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/scheurbuik
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptyza sep 22, 2007 3:19 pm

Met strengere selectie in verband met de sociale zekerheid doelde ik volledig op mensen die lichamelijk of geestelijk helemaal geen klachten hebben. Ik ben het roerend met je eens dat iemand die bijv voor 60% wordt afgekeurd, en misschien wel jaren lang zijn steentje heeft bijgedragen aan de maatschappij, fatsoenlijk verder moet kunnen leven.

Maar de mensen die niet met zulke problemen kampen, en gewoonweg niet willen werken, kapen het geld voor de echte hulpbehoevenden weg. Dat vind ik het grote probleem van dit systeem. Het is allemaal ook totaal logisch dat dit fenomeen zich voordoet, en ook voor zal blijven doen als er niets veranderd. Als je eenmaal terecht komt bij een sociale dienst is dat in het begin misschien niet echt leuk, maar als je dan gaat zoeken voor een baan, (zeker de lager opgeleiden of mensen die uberhaupt geen diploma's op zak hebben) zie je dat je er financieel gezien niet eens zoveel op vooruit gaat. Waarom zou je je dan al die moeite doen???

Het is ongetwijfeld moeilijk om rond te komen van alleen een uitkering, zeker in de consumptiemaatschappij waar wij tegenwoordig in leven. Maar door mensen NOG meer op het randje te laten leven zou dit wel gelijk een stimulans zijn om actief op zoek te gaan naar een beter alternatief....een (vaste) baan!

Het spreekt voor zich dat er zo een hoop geld overblijft voor de mensen die het gewoon ECHT nodig hebben en hier volledig afhankelijk van zijn. En dan doel ik niet alleen op iemand die bijvoorbeeld door een ongeval wordt afgekeurd. Mijn bloed kookt netzogoed bij de gedachte aan een gezin waar papa-lief bijv bij de politie werkt en om het leven word gebracht door een of andere geflipte gek. De moeder die blijft zitten met 3 kinderen krijgt 2 jaar 70% van het loon en daar kunnen ze het mee doen. Deze mensen hebben het verdomme keihard nodig, en de lowlife die ernaast woont en de hele dag wat stickie's zit te roken slurpt dit geld weg....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptyza sep 22, 2007 3:35 pm

Daarom vind ik dat de WW aangepakt moet worden, maar de WIA met rust gelaten moet worden. Het is toch schandalig dat iemand met aan de ene kant een stompje en aan de andere kant 3 vingers met een typstok administratief werk moet doen, en dan wordt er ook nog op diegene gefoeterd omdat het werk niet op tijd af is. Vind je dat gek? De voorzieningen voor arbeidsongeschikten moeten verbeteren, maar de WW moet veel strenger geworden. Hier kan ik nu wel een heel betoog over gaan houden maar aangezien er dan veel dubbel staat ten opzichte van jullie posts laat ik het hierbij Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Twist_of_Faith

Twist_of_Faith


Aantal berichten : 261
Leeftijd : 34
Location : maastricht
Registration date : 18-09-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptyza sep 22, 2007 10:50 pm

tja politiek..

ik vond de goudekoets wel koel
Terug naar boven Ga naar beneden
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptyzo sep 23, 2007 2:28 am

Twist_of_Faith schreef:
tja politiek..

ik vond de goudekoets wel koel

cheers hulde voor die opmerking

even relativeren is nooit verkeerd king
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
Allright motherfuckers

Allright motherfuckers


Aantal berichten : 653
Leeftijd : 114
Registration date : 12-08-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptyzo sep 23, 2007 6:01 pm

naja heeft niets met relativeren te maken.. je vind die koets kewl of niet Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/scheurbuik
Vengnaof

Vengnaof


Aantal berichten : 205
Leeftijd : 35
Location : Zöstere
Registration date : 13-08-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptyza sep 29, 2007 1:04 am

Twist_of_Faith schreef:
tja politiek..

ik vond de goudekoets wel koel

Hahaha Laughing
Wat vond je van maxima's theemuts?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chainofdogs.nl
Twist_of_Faith

Twist_of_Faith


Aantal berichten : 261
Leeftijd : 34
Location : maastricht
Registration date : 18-09-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptyza sep 29, 2007 10:22 am

tja ik vond t meer een soort opgefrommelde vaatdoek om eerlijk te zijn.. maar de eeuwige taartdooshoed van beatrix sloeg weer alles Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Children

Children


Aantal berichten : 127
Leeftijd : 32
Location : Zitterd
Registration date : 18-09-07

Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Emptyza sep 29, 2007 11:46 am

Daar staat het koningklijkhuis voor bekend om de hoeden oftewel theemutsen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Prinsjesdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prinsjesdag!   Prinsjesdag! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Prinsjesdag!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Official Arkngthand Forum :: Algemeen :: Actualiteiten-
Ga naar: