Official Arkngthand Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Waar heb je je vandaag aan geërgerd?

Ga naar beneden 
+20
Eleonora
bart
Jasmyn
Maudje
Vengnaof
Red Terror
morgulsblade
The_Trooper
scotland the brave
Tommy
the.bitch
Nick
Job
Martijn
Timo
King in the North
Allright motherfuckers
Dave
Bright_Eyes
Twist_of_Faith
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
AuteurBericht
Timo

Timo


Aantal berichten : 526
Leeftijd : 34
Registration date : 27-08-07

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptyza apr 11, 2009 5:58 pm

Nea, want dan zoe hea noe op 2 blokken de rest van zien bachelor aaf motte make... det is feitelijk neet meugelijk doordet se te weinig tied hubs. Doaneave hubbe ze 't veul te laat aangekondigd, anges woor 't missjien waal nog hoalbaar geweas (neet waarsjienlijk, aangezeense dan alle blokke van 3 joar in eine keer duis, maja)..
Terug naar boven Ga naar beneden
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptyza apr 11, 2009 6:02 pm

den höb ich t fout begrepe want ich meinde det Tom bedoelde det hae den geweun al zien vakke in eine kieër moos haole en dus waal nog de 3 jaor bachelor haw mer neet koos blieve zitte
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 159
Leeftijd : 34
Location : Echt
Registration date : 17-12-07

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptyza apr 11, 2009 8:04 pm

Koen heaf geliek Timo Razz mer hob allein noa dit joar nog mer 2 joar... dus maag den ech nieks mie misse...


en ver kriege gein schadevergoedinge Evil or Very Mad oftewel hob noe zik mer ein joar stufi weggegooid scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptyzo apr 12, 2009 12:13 pm

haha den haw ich t dus toch neet fout begrepe Razz

mer dit is waal effe kut zègk... geise t ouch neet mieë probere aaf te make?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 159
Leeftijd : 34
Location : Echt
Registration date : 17-12-07

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptydo apr 16, 2009 5:52 pm

hob volgendje weak urges un aafsproak mit zo'nne "study advisor". goan ich bekieke of ut hoalbaar is...

Ontopic: wirke euver un oer Sleep
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleonora

Eleonora


Aantal berichten : 825
Leeftijd : 33
Location : Maasbracht
Registration date : 14-03-08

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptydo apr 16, 2009 7:28 pm

rijles als je nét terug bent van school Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptywo apr 22, 2009 4:01 pm

Det ich dach det ich miene wèkker haw gezat mer det toch neet zo bleek te zeen en ich om hauf 10 wakker gebeld waerde mit de vraog woo ich bleef want om 10 oer woor de eindexamenfoto en ich dus oeteindelijk in ein kerteer nao sjoal höb motte fitse..
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleonora

Eleonora


Aantal berichten : 825
Leeftijd : 33
Location : Maasbracht
Registration date : 14-03-08

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptydo apr 23, 2009 8:49 am

om 6 uur opstaan om biologie te leren omdat ik gister niet de discipline had om te beginnen met leren |-[
Terug naar boven Ga naar beneden
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptydo apr 23, 2009 4:02 pm

haha eigelijk ergeren we ons dus aan onszelf Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Bandmember
Nick


Aantal berichten : 1137
Leeftijd : 35
Location : Echt
Registration date : 05-12-07

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptyvr apr 24, 2009 9:12 am

ik niet! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/deathfromabove_
Bright_Eyes

Bright_Eyes


Aantal berichten : 580
Leeftijd : 34
Location : Berkelieër
Registration date : 11-09-07

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptyza apr 25, 2009 3:18 pm

The_Trooper schreef:
Det ich dach det ich miene wèkker haw gezat mer det toch neet zo bleek te zeen en ich om hauf 10 wakker gebeld waerde mit de vraog woo ich bleef want om 10 oer woor de eindexamenfoto en ich dus oeteindelijk in ein kerteer nao sjoal höb motte fitse..

de zoes neet de ieëste zeen dae m mis ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleonora

Eleonora


Aantal berichten : 825
Leeftijd : 33
Location : Maasbracht
Registration date : 14-03-08

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptyvr mei 01, 2009 9:30 am

het vroege opstaan even, ofja kwart op 8 is in vakanties toch vroeg vind k Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptyvr mei 01, 2009 11:27 am

inderdaad want ik moet dalijk naar de Rabobank
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleonora

Eleonora


Aantal berichten : 825
Leeftijd : 33
Location : Maasbracht
Registration date : 14-03-08

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptyvr mei 01, 2009 12:40 pm

tennis om 9 uur, hoewel je er wel lekker wakker van wordt cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptyvr mei 01, 2009 12:50 pm

lijkt me heerlijk! effe alles van je af sporten
Terug naar boven Ga naar beneden
Vengnaof

Vengnaof


Aantal berichten : 205
Leeftijd : 35
Location : Zöstere
Registration date : 13-08-07

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptyza mei 02, 2009 9:36 pm

The_Trooper schreef:
lijkt me heerlijk! effe alles van je af sporten

Preuf ich hie sarKAZme??
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chainofdogs.nl
Timo

Timo


Aantal berichten : 526
Leeftijd : 34
Registration date : 27-08-07

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptyzo mei 03, 2009 12:45 pm

aan de flauwe woordgrapjes van kaz
Terug naar boven Ga naar beneden
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptyzo mei 03, 2009 5:41 pm

en t feit det hae mich onterecht es sarCAStisch bestempelt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 379
Leeftijd : 46
Location : Maasbracht
Registration date : 29-11-07

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptydo mei 07, 2009 1:39 pm

irritante collegas die denken dat ze alles beter weten
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleonora

Eleonora


Aantal berichten : 825
Leeftijd : 33
Location : Maasbracht
Registration date : 14-03-08

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptydo mei 07, 2009 2:12 pm

vakanties die eindigen op woensdag en donderdag weer naar school
dom idee
Terug naar boven Ga naar beneden
Timo

Timo


Aantal berichten : 526
Leeftijd : 34
Registration date : 27-08-07

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptyvr mei 08, 2009 11:14 am

echt eh... is veel beter als je woensdag weer naar school moet
Terug naar boven Ga naar beneden
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptyvr mei 08, 2009 1:17 pm

ich vènj t mer wazig.. woorom höb ich den waal nog vrie? of moosj ich vandaag den ouch eigelijk nao sjoal?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 159
Leeftijd : 34
Location : Echt
Registration date : 17-12-07

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptyvr mei 08, 2009 10:02 pm

det DE koen wackers weg geit biej de netto...
Terug naar boven Ga naar beneden
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptyza mei 09, 2009 11:52 am

nouja det DE kènse ouch weglaote.. ich bedoel: wieveul Koen Wackerse zeen der noe?

mer good on-topic:

pien aan miene voot omdet Bart mich lanceerde op de trampoline en ich daodoor op t iezer terechkoom Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Bright_Eyes

Bright_Eyes


Aantal berichten : 580
Leeftijd : 34
Location : Berkelieër
Registration date : 11-09-07

Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Emptyza mei 09, 2009 2:20 pm

Ik heb me donderdag lichtelijk geërgerd. Toets om 11 uur, dus had om 7.47 uur al de trein om nog te gaan leren op school.
Net vertrokken: beurs vergeten, in Susteren met Laurens uitgestapt. Kortingskaartje gekocht, half uur later weer de trein gepakt.
Even voor Maastricht kwam de conductrice, pakt ze mn kaartje af, want kortingskaartjes waren pas geldig vanaf 9 uur (totaal niet aan gedacht) en het was nog laaaaang geen 9 uur (het was kwart voor 9 =_=" ). Zou ik eigk nog een boete van €35,- hebben gekregen.

Op school aangekomen: kut, als ik mn beurs niet bij me heb, heb ik mn schoolpasje ook niet en die moet je hebben, anders mag je de toets niet maken. Ik naar de blokcoördinator, was het gelukkig geen probleem volgens hem Smile.
Vervolgens nog maar n half uurtje in de bieb kunnen leren. Wilde ik mn spullen weer uit mn kluisje halen, bleken de batterijen leeg te zijn gegaan terwijl mn spullen er nog in lagen Shocked . Bladibla, zou ik zo'n man in de bieb moeten halen, bladibla, zou k mn toets missen. Spullen dus maar in t kluisje laten liggen en (per ongeluk) zwart gereden naar Maastricht.
Kut, als ik mn tas niet heb, heb ik dus ook geen rekenmachine voor de toets... bleek gelukkig niet nodig te zijn ^^ maar de surveillance-/overgewaardeerde wc dames begonnen moeilijk te doen over mijn pasje en hebben me iets van 4x gestoord onder de toets, al had ik toestemming van de blok coördinator die ook nog 2 meter naast mij zat. Evil or Very Mad

Anyways, na de toets treinkaartje gekocht, en heeel snel spullen op moeten halen om meteen de trein terug te kunnen pakken... Uiteraard niet gehaald, eerst naar de bieb voor de man van de kluisjes. Die bleek na 4 uur alleen nog bij de balie te zitten. Uiteindelijk ging mijn kluisje 25 minuten later pas weer open vanwege allerlei extra foutmeldingen.

Al met al toch nog een leuke dag gehad Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?   Waar heb je je vandaag aan geërgerd? - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waar heb je je vandaag aan geërgerd?
Terug naar boven 
Pagina 12 van 14Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Metalfest: Waar, wat, hoe?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Official Arkngthand Forum :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: