Official Arkngthand Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!

Ga naar beneden 
+9
Allright motherfuckers
Red Terror
Twist_of_Faith
Tommy
Bright_Eyes
The_Trooper
Dave
Nick
King in the North
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Red Terror

Red Terror


Aantal berichten : 424
Leeftijd : 35
Location : Susteren
Registration date : 10-08-07

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptydi jan 22, 2008 5:18 pm

ich zal mich uns bedenke of ich doa hear wil
Terug naar boven Ga naar beneden
Bright_Eyes

Bright_Eyes


Aantal berichten : 580
Leeftijd : 34
Location : Berkelieër
Registration date : 11-09-07

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptywo jan 23, 2008 12:39 am

Wat the %@#$ !!!

Mensen, who the hell is Deviance?! Shocked

btw Rim, kun jij nog es nagaan hoeveel jullie precies achter staan?
Terug naar boven Ga naar beneden
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptywo jan 23, 2008 2:27 am

Deviance... is een erg lang verhaal.
Het komt natuurlijk erg debiel over als je gebeat word en dan achteraf gaan liggen zeuren, maar er zijn erg veel aanwijzingen dat deze gasten vals hebben gespeeld met het stemmen....ik zal er niet te ver op ingaan, maar er is iig niet eerlijk gehandeld door deze gasten.

Volgens mij is onze achterstand op het moment maar een paar stemmen. We hebben ze eerst weer ingehaald, maar een dagje later stonden zij weer bovenaan. Aangezien het nogal snel schommelt neem ik aan dat het echt maar een paar stemmen scheelt. Maar ik denk dat we ze redelijk hard beaten na de kaartverkoop Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptywo jan 23, 2008 5:22 pm

nou den wurd t tied om kaarte te gaon koupe! Waem geit eigelijk allemaol?

btw: Deviance haet plotseling gein Myspace meer, sjtömme van boetenaaf zulle ze dus wersjienlijk neet meer kriege
Terug naar boven Ga naar beneden
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptywo jan 23, 2008 6:22 pm

ja die hubbe gein enkele sjtum van boetenaaf gekreege...
die hubbe op gein enkele maneer reclame gemaak veur det paganfest gedoons Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
Job
Bandmember
Job


Aantal berichten : 270
Leeftijd : 35
Location : Brachterbaek
Registration date : 22-08-07

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptywo jan 23, 2008 9:09 pm

jawal op de site stuit get dao-euver. mer ig hub aug al uns get van die geloesterd... ow kut hey, neet gedach det det een vrouwelijke zangeres woor, zoog ig later pas. Die het beheurlik get mannelijke hormone gehad cyclops
Terug naar boven Ga naar beneden
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptydo jan 24, 2008 12:57 am

jao en ze spamme gans hyves vol merkte ich toen ich deviance paganfest intikte op google...
zčgke ze den op de site van paganfest det esse fraudeers mit sjtömme detse den gediskwalificeerd wurs.. nou det wurd dus good in de gate gehawte..
Terug naar boven Ga naar beneden
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptyma feb 18, 2008 3:10 pm

zooo, wij gaan deze week eens kaartjes bestellen voor paganfest.
Wie wil er nog allemaal mee?

als je ff wat laat weten dan bestellen we gewoon samen en hoeft niet iedereen appart verzend en servicekosten enzo te betalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
Deviance




Aantal berichten : 2
Registration date : 20-02-08

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptywo feb 20, 2008 1:58 am

Ik wil hier even reageren namens mijzelf en de rest van Deviance. Ik ben de gitarist en bandleider, en ik wilde even duidelijk maken dat wij op geen enkele manier de boel bedonderd hebben.

Ik kwam deze wedstrijd tegen toen een bevriende band van ons zich hadden ingeschreven. Ik was vooral enthousiast toen ik Ensiferum zag staan, dat is een band waar ik graag naar luister. Toen zijn we begonnen met promotie maken via myspace, onze website, hyves en persoonlijke netwerken. Tot onze verbazing bleek dat nogal te werken, aangezien we stegen in de lijst en uiteindelijk bovenaan beland zijn.

Dit betekend echter niet dat we vals gespeeld hebben, ik zou zelfs niet weten hoe dat uberhaupt mogelijk zal zijn. Ik wens ook iedere band voor de rest erg veel succes in deze wedstrijd, moge degene met de meeste stemmen winnen.

Edwin Vrieselaar - Deviance
Terug naar boven Ga naar beneden
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptywo feb 20, 2008 3:31 am

Gaat nogal ver om daar hier verder op in te gaan. Mag van mij trouwens in alle openheid gebeuren daar niet van, maar ik ga de rest van het forummend personeel hier niet lastig vallen met een betoog van een a4... Checkt uwen mail maar, dan hebben we het er zo wel over.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
Deviance




Aantal berichten : 2
Registration date : 20-02-08

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptywo feb 20, 2008 6:03 pm

nou ja ik weet niet of dat nogal ver gaat. Wij worden hier namelijk ook openlijk van valsspelen beschuldigd. Ik heb iig op je mail gereageerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bright_Eyes

Bright_Eyes


Aantal berichten : 580
Leeftijd : 34
Location : Berkelieër
Registration date : 11-09-07

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptydi maa 04, 2008 12:42 am

King in the North schreef:
zooo, wij gaan deze week eens kaartjes bestellen voor paganfest.
Wie wil er nog allemaal mee?

als je ff wat laat weten dan bestellen we gewoon samen en hoeft niet iedereen appart verzend en servicekosten enzo te betalen.
k Heb je als t goed is nog een PM gestuurd hierover, heb je m gekregen? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptydi maa 04, 2008 12:33 pm

Ow ik zag het net staan ja. Ik heb je ff een mail gestuurd, daar staat alles in Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
King in the North
Bandmember
King in the North


Aantal berichten : 1111
Leeftijd : 37
Location : Susteren
Registration date : 28-07-07

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptydi maa 04, 2008 1:47 pm

Gezellig trouwens, we spelen de 14e samen met Deviance en Mytholic in de Azijnfabriek Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
Nick
Bandmember
Nick


Aantal berichten : 1137
Leeftijd : 35
Location : Echt
Registration date : 05-12-07

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptydi maa 04, 2008 6:14 pm

waar ik ook ben natuurlijk Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/deathfromabove_
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptydi maa 04, 2008 7:08 pm

hej ich trouwens al gezag det ich ouch mitging nao paganfest?
Terug naar boven Ga naar beneden
Twist_of_Faith

Twist_of_Faith


Aantal berichten : 261
Leeftijd : 34
Location : maastricht
Registration date : 18-09-07

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptydi maa 04, 2008 7:32 pm

ik trouwens ook lieve kindertjes.. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Bandmember
Nick


Aantal berichten : 1137
Leeftijd : 35
Location : Echt
Registration date : 05-12-07

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptydi maa 11, 2008 10:20 pm

King in the North schreef:
Gezellig trouwens, we spelen de 14e samen met Deviance en Mytholic in de Azijnfabriek Cool

even aan iedereen die mee wilde gaan (fietsen btw)

de shit begint dus om half 9, dus als iedereen even hier post of mij laat weten hoelaat ze het liefst willen vertrekken, OF dat onderling afspreken en het hier posten. dan kunnen we in ieder geval lekker op tijd even al iets afspreken wah?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/deathfromabove_
Martijn

Martijn


Aantal berichten : 700
Leeftijd : 33
Location : Echt
Registration date : 13-08-07

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptywo maa 12, 2008 12:41 pm

misschien als we om kwart voor 8 ofzo bij niels afspreken? weet neit zeker of die meegaat, zal vandaag ff vragen. hij woont iig het meest in de richting.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.arkngthand.com
Nick
Bandmember
Nick


Aantal berichten : 1137
Leeftijd : 35
Location : Echt
Registration date : 05-12-07

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptywo maa 12, 2008 2:42 pm

hij wilde wel mee, dat weet ik wel. maarja vraag eens inderdaad. qua richting telt het inderdaad t meest
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/deathfromabove_
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptywo maa 12, 2008 9:10 pm

wil ouch waal mitgaon! Wie duur is t eigelijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Bandmember
Nick


Aantal berichten : 1137
Leeftijd : 35
Location : Echt
Registration date : 05-12-07

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptywo maa 12, 2008 9:17 pm

5 euro entree, 3 bands en afterparty mit metal klassiekers cheers
geisse auch mitfietse jong? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/deathfromabove_
The_Trooper

The_Trooper


Aantal berichten : 1560
Leeftijd : 32
Location : Susteren
Registration date : 18-09-07

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptydo maa 13, 2008 6:49 pm

jao det včnj ich waal ein good plan!
Wie laat en woo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Bandmember
Nick


Aantal berichten : 1137
Leeftijd : 35
Location : Echt
Registration date : 05-12-07

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptydo maa 13, 2008 7:02 pm

des precies waat ich noe auch al probeer te regele mit eederein =P
houd t forum in eeder geval maar in de gate ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/deathfromabove_
Vengnaof

Vengnaof


Aantal berichten : 205
Leeftijd : 35
Location : Zöstere
Registration date : 13-08-07

Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Emptydo maa 13, 2008 10:53 pm

Es ger mer zurg det ger voar kwart voar 9 doa zeet, want dan beginne wer. pig
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chainofdogs.nl
Gesponsorde inhoud





Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!   Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden! - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Paganfest! Help Chain of Dogs aan een uuuuubervet optreden!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 21 Oktober: Harlequin's Deceit + Chain of Dogs @ the Curve
» Paganfest

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Official Arkngthand Forum :: Muziek :: Optredens en Festivals-
Ga naar: